pondělí 1. ledna 2018

Knižní výzva na rok 2018



 Je to neuvěřitelné! Další rok tady a s ním i další předsevzetí a nová knižní výzva!
    Všechny obrázky a celá výzva je od Svět nadpřirozena!
    Pokud máte zájem zde je odkaz na výzvu z minulého roku.


    I když jsem si na rok 2017 předsevzala přečíst 50 knih, tak jsem jich přečetla jen 22. Ano, je to málo. I v roce 2016 jsem jich přečetla o dost více, ale prostě další okolnosti mi to v roce 2017 nedovolily.
    Pro tento rok 2018 jsem si teda zvolila 30 knih. To bych měla snad zvládnout.








Tak jak jste na tom s výzvou?
Určitě mi napište, kolik knih chcete přečíst!




Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na InstagramuGoodreadsYoutube a FB stránce.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!