pátek 13. října 2017

Foto. report: Humbook 2017

Dneska jsem si pro vás připravila článek o Humbooku, který se konal 7.10.2017 v Praze v Meetfactory. Byla jsem tam s Luckou (Ziky), Marťou a jejím bráchou Fífou.

Mám tu pár fotek a věcí, které vám chci o Humbooku sdělit. Na konci článku najde i vlog z Humbooku!

Moje knižní taška z Anglie, kterou budu tahat na všechny knižní akce!

Asi začnu autory na kterých jsem se byla alespoň na chvilku podívat.

První byl Martin Bečan a pokřtívala se i jeho nová kniha Kaziměsti, kterou tam následně podepisoval. Byl to velmi sympatický pán se smyslem pro humor a opravdu dobře se poslouchal.




Dále jsem viděla Jenny Han, která je velice vtipná, milá a má také krásný hlas. Její knihy opravdu miluji, takže jsem byla štěstím bez sebe, že tam je.



Po Jenny Han jsem na Humbooku obcházela další místa, ale pak jsem se zaskočila na chvilku podívat na Joelle Charbonneau. Je to také velmi milá paní. 
A.G.Howard jsem bohužel nestihla, což mě velmi mrzí, protože její knihy opravdu miluji.

Omlouvám se, za rozmazanou fotku :/

Co se týče věcí, které byly mimo hlavní sál, tak jsme je obešli skoro všechny. První byla Chillout zóna, kde se nacházela místa na sezení, chytání papírku, díky kterým jste mohli něco vyhrát a nějaká věc s balonky (ve videu je to ukázané😃).





Poté taky spoustu míst na focení (stěny s nápisy) a Instagraf.


Pak tam bylo také pár workshopů. My jsme se koukli jen na kousek jednoho o focení fotek na instagram. Poté tam byl i koutek s věcmi, které jste si mohli půjčit a udělat pár fotek.

Vlevo je kousek Zikyny 😃



Pak tam bylo taky místo pro nakoupení knih.




Jako poslední fotka je taková "závěrečná", protože jsou na ní podepsané knihy a fotka z Instagrafu. Podepsané knihy mám díky Martince a Filípkovi, takže moc a moc děkuju!
Taky moc děkuju Bety a Martě se kterými jsem se tam potkala!
Pokud někdo z vás byl na Humbooku a udělal článek, nebo video, tak mi prosím pošlete odkaz, ráda se podívám.






Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na InstagramuGoodreads a FB stránce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!