pátek 22. září 2017

Přečteno za léto 2017

Ahojky!
Každý rok po prázdninách dělám shrnovací video o tom, co jsem přečtla za prázdniny a celé prázdniny knižně shrnu.
Tentokrát místo videa píšu článek, protože chci více psát na blog a taky vám více knihy přiblížím menší recenzí.



Minulé léto jsem přečetla kolem 10 knih, ale tentokrát jsem jich přečetla o polovinu méně.
Toto léto jsem totiž neměla tolik času. Ano, jako minulé léto jsem stále někam jezdila, ale minule jsem měla dohromady 3 týdny dovolené, kde jsem načetla spoustu knih a pak jeden týden doma, kdy jsem skutečně byla doma, seděla a četla. Tentokrát jsem měla více aktivit a neměla jsem ani chuť moc číst.

Pokud se chcete podívat na video, kde říkám, co bych si ráda přes prázdniny přečetla, tak se koukněte tady:



Anotace a podrobnější informace o knížkách máte vždycky v odkazech, no ale teď už dost okecávání a pojďme na knihy.

Harry Potter a Prokleté dítě:

První knížka je drama Harryho Pottera. Tuto knížku jsem si půjčila u babičky, protože jsem k ní jela jen na asi 4 dny a tak se mi nechtělo tahat moc věcí a nevzala jsem si knížku.
Knihu jsem měla přečtenou celkem rychle a dost se mi líbila. Líbil se mi příběh a zpracování, ale nebylo to úplně ono. Jako taková "doplňková" kniha k Harrymu Pottrovi je opravdu super, nebo i pro odpočinek a nenáročné čtení.
HP a Prokleté dítě doporučuji hlavně fanouškům Harryho.
7/10 bodů.


Výsledek obrázku pro harry potter a prokleté dítě


Taťána a Alexandr:

Druhá kniha je pokračování knihy Měděný jezdec. Je to spíše volné pokračování o tom, jaký byl dál jejich život po událostech, které se odehrály v prvním díle.
Oproti prvnímu dílu to opravdu byla slabší kniha a některé části mě vůbec nebavily a nudila jsem se u nich. Naopak zas některé části byly akční a bavily mě opravdu hodně. Bohužel těch scén, u kterých jsem se nudila bylo o maličko více. Když jsem ale dočetla konec, tak mi všechno dalo větší smysl a celkově se mi to opravdu líbilo.
I přesto, že se mi kniha tolik nelíbila a třetí díl má být nejslabší, tak si ho určitě přečtu.
Nakonec jsem dala knize 7/10 bodů, jako Harrymu Potterovi.


Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti:

Tato kniha je velmi kontroverzní. Někdo je ze Sirotčince hodně nadšený a někdo ho nemá rád. Já patřím mezi ty, kteří knihu milují. Byla opravdu skvělá! Je o trošku jiná než film, hlavně se liší koncem, který se mi líbil v knize víc.
Nevím, co o knize říct, protože každý si na to utvoří svoje hodnocení a názor. Já jsem z knihy velmi nadšená a už se těším na další díl!
9/10 bodů.


Everything, Everything:

Nějaká ta knížka v angličtině, která už je pro mě v létě samozřejmostí. Tohle léto jsem přečetla knihu Everything, Everything, která má nádherný příběh se zvláštní tématikou.
Je to odpočinková kniha (a v tomto případě i s lehkou angličtinou). Ale určitě nečtěte anotaci, nekoukejte na film, ani na ukázky, protože pak vám to tu knihu zkazí.
Doporučuji hlavně romantickým duším, i když kniha není až tak romantická.
Je to jedna z nejlepších knih za rok 2017, takže 10/10 bodů. 



Koruna:

Poslední knížkou je i zároveň poslední díl Selekce.
Co se týče obsahu, tak to byla fajn knížka, uzavřela celý příběh a hezky jsem si u ní odpočinula, ale přeci jenom se mi stále víc líbí knihy od Selekce do První. Nevím proč, ale pak už mi přijde, že ty knihy ztrácejí jakousi jiskru, nebo mi tam něco chybí. Nevím, jak vám to úplně popsat, ale Dcera a Koruna jsou pro mne slabšími knihami.
S koncem jsem souhlasila a byla jsem ráda, že jsem ho hned jen tak neodhalila (až teda někdy v polovině knihy 😃).
Knížku tedy nakonec hodnotím 8/10 body. 



Během prázdnin jsem opravdu moc nečetla, ale prázdniny byly aspoň mnohem více zážitkové (chcete článek o tom, co se dělo o prázdninách?).
Některé knihy, které jsem chtěla přečíst jsem nepřečetla, tak snad to doženu v průběhu školního roku.
Těším se na další prázdniny a co vše přečtu.

Co jste za prázdniny přečetli?


Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na InstagramuGoodreads a FB stránce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!