pondělí 27. března 2017

Recenze: Illuminae

Dnes vám popovídám o mých dojmech z knihy Illuminae.


Název knihy: Illuminae
V originále: Illuminae
Spisovatel: Amie Kaufmanová & Jay Kristoff          
Nakladatelství: CooBoo
Série: The Illuminae Files
Najdete v sekci:Nezařazeno










Anotace:
Píše se rok 2575 a dvě znepřátelené korporace jsou ve válce kvůli planetě, která je stěží něčím víc než obřím kusem kamene pokrytým ledem. Obyvatele o útoku nikdo nevaroval, nikomu na nich nezáleží. Kady je nucená spojit se s bývalým přítelem Ezrou a pod nepřátelskou palbou se snaží dostat k evakuační lodi, která oba dostane do bezpečí. Jenže po celé planetě se šíří zmutovaná epidemie. Úniková flotila se snadno může stát pastí a jejich hrobem.

Kniha je po grafické stránce opravdu nádherná. Úžasné pozadí stránek, zpracovaný text a i to, že kniha nemá normální text, jako každá kniha, ale Illuminae je zpracované ze zpráv, kamerového systému, záznamů z vysílaček, elektronického deníku apod.
Obálka i přebal je opravdu nádherně zpracovaný. Kniha je úplným skvostem a pokladem v knihovně.
Jediné mínus je, že kniha je příliš velká a tak si jí nemůžete jen tak vzít do školy, práce, nebo na výlet. Trochu mě to mrzí, ale i tak je kniha nádherná.


Po všechna sezení byla hrozně zticha. Stejně jako já toho moc ne-
napovídala. Nebylo poznat, co se jí děje v hlavě. Seděla tam s rukama
v klíně a poslouchala. Ale poslední měsíc nebo dva se pomaličku rozklá-
dala. Z obvykle perfektně staženého drdůlku jí začínaly volně viset pra-
mínky vlasů. Měla špatně zapnuté knoflíky. Nezastrčenou košili. Takové
drobnosti, co vidíte na leckom, ale na Martě předtím nikdy.
A dneska prostě vybuchla. Seděla hned vedle mě.


Kniha mě dostala. Měla jsem různá očekávání, ale toto jsem opravdu nečekala. Nečekala jsem hlavně konec, byl pro mě dost překvapivý.
Ale nejdříve hezky popořádku. Na začátku knihy jsem měla menší problém se dostat do příběhu a více se začíst, jelikož to bylo pro mne něco nového a text byl opravdu trochu jinak zpracovaný, než jak je v normálních knihách. Po pár stránkách se mi to ale podařilo a já mohla hltat stránku za stránkou (já jsem to nečetla, já to opravdu hltala 😄). Možná se to některým tak zdát nebude, protože pokud mě sledujete na soc. sítích, tak jsem knihu četla celkem dlouho, protože jsem radši některý čas věnovala více škole a nebo hezkému počasí a byla venku. To jsem teď ale trochu odbočila.
Konec Illuminae byl opravdu úžasný a pro mě překvapivý, jak už jsem zmiňovala.




Knihu doporučuji hlavně čtenářům milující fantasy a sci-fi. Opravdu nadšenci těchto žánrů budou velmi spokojeni. Akorát asi čtenáři nižší věkové kategorie z této knihy nebudou tolik nadšeni, jelikož je v knize spousty různých označení a slov, kterým nebudou tolik rozumět. Já jsem, ale z Illuminae velmi spokojeně a tak dávám 10/10 bodů, protože si to tato kniha opravdu zaslouží a já jí budu jen dál doporučovat.

Děkuji eshopu Mega knihy za poskytnutí této knihy na recenzi. Knihu si můžete zakoupit zde.

Co říkáte na knihu?
Četli jste Illuminae, nebo se alespoň chystáte?


Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na InstagramuGoodreads a FB stránce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!