sobota 11. března 2017

Foto. report: Anglie 12.-14.10.2016

Dneska jsem se rozhodla vám dopsat zbylé dny z Anglie. Pokud jste nezaregistrovali můj minulý článek o Anglii, tak se na něj nejdřív koukněte, ať můžete pokračovat dál v tomto článku.
Dneska vám tu povím o dalších skvělých místech a pak se na konci koukneme i do Londýna! Tak pojďme na to!




TŘETÍ DEN (12.10.):

Ráno jsme všichni v Yorku -kde jsme ještě byli v rodinách- nasedli do autobusu, rozloučili se s rodinami a jeli do další části Anglie. Přesněji do oblasti Lake district.
Nejprve jsme se jeli podívat na Castlerigg stone circle. Byl to kruh z několika kamenů. Tam jsme se porozhlédli po nádherné anglické krajině a udělali spoustu dalších krásných fotek.





S efektem z foťáku







Po naší krátké návštěvě u těchto kamenů jsme se vydali do městečka Keswick, které bylo u nádherného jezera a celé městečko mělo svou vlastní atmosféru.
















ČTVRTÝ DEN (13.10.):

Tento den jsme ještě jednou navštívili Keswick, ale v jiné části. Spíš v té části, kde mají obchůdky se svými vlastnoručními výrobky, jako jsou nádherné tašky z lýka a nebo obchůdek s dobrými zázvorovými perníčky.
Šli jsme se hlavně podívat na místo, kde žil William Wordsworth a také na místo, kde je pochovaný.


V tomto domě žil





No a poté jsme si ještě udělali menší turistický výlet do velikého kopce, abychom jsme se podívali z vrchu na celou oblast Lake district a jeho překrásné jezero. Sice to byl opravdu velký výšlap a až na úplný vrchol jsem se nedostala, ale vzala si můj foťák Lucinka a šla to tam vše vyfotit (moc děkuji).
Výhled byl nepopsatelně nádherný a krásný.











Po těchto výletech, které jsme měli hotovy do asi 15:00 jsme vyjeli z Lake district autobusem do Londýna, kam jsme dorazili pozdě večer za tmy, kde jsme se jen ubytovali v hotelu, navečeřeli jsme se a šli spát.

PÁTÝ DEN (14.10.):

Ráno jsme se vydali na snídani a odevzdat kufry do autobusu, pak jsme už všichni vyrazili do centra Londýna. Podívat se na některé památky a pak si dát i asi dvouhodinový rozchod. Naše skupinka vyrazila do Primarku a podívat se i do knihkupectví (jak jinak 😃).
Podívali jsme se na výměnu stráží, do krásného parku a na spoustu dalších významných budov a míst.
Londýn mě celkem zklamal, čekala jsem něco víc, ale i tak jsem si to nakonec v Londýně zamilovala.































Tímto končí mé vyprávění z Anglie. Doufám, že se vám fotky líbí. Mám jich mnohem více, ale některé jsou nepovedené a nebo jsou to fotky třeba z jiného úhlu apod.
Nakonec tohoto článku ještě přidávám vlog, jako v minulém článku, ale tento je z Londýna.
Mějte se krásně a cestujte!




Pokud máte jakýkoliv dotaz nebojte se mě zkontaktovat.
Chtěl/a by jsi více takovýchto článků?
Co ty a cestování?


Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na InstagramuGoodreads a FB stránce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!