středa 25. ledna 2017

Recenze: Skleněný trůn

Dneska vám zrecenzuji, jednu z nejoblíbenějších fantasy knih.


Název knihy: Skleněný trůn
V originále: Throne of Class
Spisovatel: Sarah J. Massová
Nakladatelství: CooBoo
Série: Skleněný trůn
















Anotace:
V temných a špinavých solných dolech Endovieru si doživotní trest odpykává osmnáctiletá dívka. Celaene byla od dětství trénovaná k jednomu jedinému úkolu – stát se tím nejlepším zabijákem na světě, rychlým, tichým, neodhalitelným a všehoschopným. Ale udělala chybu. Nechala se chytit.

Korunní princ jí nabídne poslední šanci: Svobodu výměnou za velkou oběť. Musí ho reprezentovat v turnaji, kde se proti sobě postaví 24 šampionů, těch nejlepších vrahů a zlodějů z celé země. Bude to boj na život a na smrt. Pokud zvítězí, bude volná. Ovšem její soupeři umírají nejen při soubojích, ale i za tajemných okolností – Celaene teď o svůj život bojuje nejen s nimi, ale i s něčím tajemným a děsivým, co se skrývá v pozadí.zdroj

Miluji tu obálku! Opravdu moc! Líbí se mi ty barvy a to, jak je ta postava nakreslená. Já postavy na obálkách moc nemusím, ale takto se mi to líbí. Pak se mi moc líbí, jak je název knihy na obálce udělaný, vystouplý a lesklý.
Akorát bych více ocenila hardback, jako mají v zahraničí. Takto se kniha hůře drží a více se tak ničí.




,,Zaručuji ti, že bude schopná
plnit své povinnosti. Vlastně ani nepotřebuje výcvik. Už jsem ti
to říkal. Je neprozřetelné to klání vůbec pořádat."
,,Když si nedáš pozor na jazyk, nařídím jí, aby k vý-
cviku použila tebe." 


Co se týče příběhu, tak se mi opravdu moc líbil. V některých pasážích jsem se nudila, ale pak, když jsem knihu ukončila mi došlo, že to tam bylo správně a patřilo to tam, jinak by to asi nebylo ono. Také je trochu těžké se na začátku zorientovat ve všech postavách a v celém království, později si na to zvyknete, ale ze začátku je to těžší.
Některé postavy jsem si velmi oblíbila, jako třeba Calaena, nebo Chaol a Dorian (ani nevím, kterému fandím).
Samotné rozuzlení bylo pro mne překvapivé. Autorka to udělala opravdu dobře, postupně odhalila všechna tajemství a zápletku postupně i rozuzlila.




Mockrát děkuji z doporučení spolužačce Lucce, která mi i knihu půjčila a pak Honzovi, který mi knížku doporučil na Goodreads.
Knížku hodnotím 9/10 body. 

Jak to máte s touto sérií? A četli jste tuto knihu?


Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na InstagramuGoodreadsYoutube a FB stránce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!