středa 11. ledna 2017

NA | nový rok, narozeniny ...

Ahoj,
zrovna teď mě napadlo si jen tak po dlouhé době v klidu sednout k počítači a sepsat vám článek o tom, co se kolem mě děje, co se změnilo a tak dál. 
No půjdeme na to.

ZŮSTAT POZITIVNÍ:

Tímto heslem se řídím poslední dobou dost často. Snažím se být pozitivní, hlavně teď v novém roce. Sice to je pro mne ještě teď ze začátku těžké, ale myslím si, že bych toto mohla zvládnout a řídit se tím (nejlépe) po zbytek života. 
Opravdu by jste to měli také zkusit, pokud jste podobní pesimisté, jako já. Někdy se mi i líbí reakce lidí na to, jak se usmívám a jsem pozitivní 😃.
Ráda bych vám dala na toto téma nějakou radu, nebo vám pověděla o tom, co mi pomáhá, ale sama ještě tyto věci hledám... Možná udělám i samostatný článek (chtěli by jste?)

Nedávno jsem si přečetla jeden článek, který jsem našla díky jedné milé holčině z Twitteru. Moc vám ho doporučuji a i celkově její blog, který je o tom, jak být pozitivní, zvládat stres a další takovéto věci

ANGLIČTINA:

Tento podnadpis jsem zvolila, protože jsem se začala učit angličtinu. Ne, že jsem se rozhodla více koukat do sešitů a do učebnice, ale začala jsem dělat angličtinu přes skype. Jde o padesáti minutovou hodinu, kdy si povídáte v angličtině, občas proberete gramatiku a hlavně si zvětšíte slovní zásobu. Ale hlavně záleží na tom, koho máte. 
Mohu vám říct, že za sebou mám přibližně 20 lekcí a opravdu jsem se zlepšila. Je to vidět i na mém průměru z angličtiny ve škole.
Opravdu vám toto mohu doporučit, pokud si chcete zlepšit angličtinu. Podle mě to jde i s ostatními jazyky, takže si můžete vybrat jakýkoliv jazyk.



Angličtině se chci věnovat i do budoucna a tak jsem byla ráda, když za mnou teta přišla s tím, že má angličtinu přes skype, baví jí to a jestli bych také nechtěla začít. Já souhlasila a k narozeninám jsem od ní dostala lekce na celý rok.
Podle mě je angličtina opravdu krásný jazyk a byla by škoda se mu nevěnovat.

NOVÝ ROK A PŘEDSEVZETÍ:

Nový rok je tady. A abych řekla pravdu, tak jsem měla pocit, že nebude dobrý (i když je 7 šťastné číslo, ne?). První den to bylo všechno v pohodě, akorát jsem měla po půlnoci chuť brečet, ani nevím proč. Ale pak se to všechno převrátilo a kromě školy už nebylo nic dobré. Nechci tu psát konkrétně co to bylo, ale teď už je (snad) všechno v pořádku. Snad už to tak i zůstane.



Co se týče mých předsevzetí, tak jsou opravdu jen malé. Ráda bych byla dále více pozitivní, věnovala se angličtině, přečetla více knih, věnovala se tomu, co mě baví a dál překonávala sama sebe. Minulý rok jsem měla podobná předsevzetí. To abych se překonávala (hlavně abych se některých věcí nebála a dělala šílené věci) jsem si dala na léto a opravdu jsem to splnila a dodržela.
Uvidím, jak se mi toto vše podaří splnit.

PRIORITY:

Se všemi předcházejícími body souvisí i tento, protože jsem si konečně pořádně srovnala priority a uvědomila jsem si, čemu se už věnovat tolik nebudu a čemu naopak ano.
To co se týká vás a mohlo by vás to i nějak zajímat je blog, youtube a čtení knih.



Začnu youtube. Hodně jsem natáčela videa, dávala si záležet s kvalitou a snažila se videa vydávat často. Ale poslední dobou jsem se jen nutila a byla na sebe naštvaná, když jsem měla s nějakým videem zpoždění. Proto jsem se rozhodla skončit, alespoň na nějakou dobu. Pokud mě sledujete na instagramu, tak o všem víte.
Blog jsem kvůli videím vynechávala a články už tolik nepsala a strašně moc mě to mrzí. Blog bych chtěla více rozvíjet a teď i psát články o jiných věcech, nejen o knihách. Blogu se tedy budu více věnovat a (snad) psát více články.
 No a co se týče knih, tak bych se vám chtěla přiznat, že jsem se do některých knih i nutila. Spíše do toho, abych si vzala další knihu a hned jí přečetla. Teď už to tak dělat nechci, chtěla bych si vybrat knihu vždy podle nálady, v klidu jí přečíst a pak (pokud budu chtít) se pustit do další. Knihy jsou mojí velkou součástí v životě, takže od nich opravdu odcházet nebudu a nebudu si to znepříjemňovat.
Abych to tak shrnula, tak moje priority postupují takhle (od největší do nejmenší): škola, zpěv, kamarádi, knihy-focení-blog a naposledy youtube.

2. NAROZENINY BLOGU:

Ano, ano! Je tomu tak! Přesně 2. ledna 2015 jsem sepsala svůj historicky první článek na blog. Je opravdu příšerný 😄, to musím uznat. Ale jsem ráda, že díky tomu i vidím, jak jsem se posunula se psaním, tak i s fotkami a designem celého blogu.



Minulý rok jsem dělala i samostatný článek, který naleznete zde. Najdete tam i příběh o tom, jak to celé začalo.
Ani nevíte, jak jsem ráda za to, že vás mám. Za to, že mám blog a mám kam psát své myšlenky, pocity a dojmy (hlavně z knih!). Také to, že jsem díky vám objevila další svět, bez kterého bych se už asi teď neobešla. A hlavní na tom všem je, že s vámi mohu sdílet tyto články a pak si s vámi o tom popovídat v komentářích, nebo i soukromých zprávách. Moc vám všem děkuji!


Tohle je asi tak vše, co jsem vám chtěla sdělit. Článek jsem nakonec psala několik dní, ale jsem s ním spokojená. A pokud jste to dočetli až sem, tak vám gratuluji!
Každopádně teď čekejte i články o jiných tématech. Bude to hlavně o cestování a positivním myšlení, do nějakých  beauty a fashion věcí se opravdu pouštět nebudu.
Mějte se krásně!

Pokud máte nějaké nápady, nebo i dotazy, tak se mě nebojte zkontaktovat, nebo napsat do komentáře 😊.

Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na InstagramuGoodreads a FB stránce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!