neděle 1. ledna 2017

Knižní výzva na rok 2017

Nemohu tomu uvěřit! Je tu další rok a za chvilku i další narozeniny blogu!! Opravdu to rychle utíká.
Dneska tu mám článek o Knižní výzvě na rok 2017! (Knižní výzva na rok 2016)
Tuto výzvu dělá každý rok Svět nadpřirozena, tak se určitě také zapojte!


Tento rok jsem přečetla "jen" 40 knih. Dala jsem si limit 50 knih, ale opravdu jsem těch 10 už nepřečetla.
Přemýšlela jsem, kolik si jich dám tento rok. Jestli si jich dám 40, nebo 50. A nakonec jsem vybrala opět 50 knih, tak mi držte palce.


Jeden z doplňkových obrázků je tento ↓ ,který budu používat. Druhý používat asi nebudu, proto ho sem ani přidávat nebudu.


Ikonky se mi opravdu líbí a jsem zvědavá na příští rok :-).

Minulý rok jsem dělala i novou ikonku blogu. Tento rok jí měnit zatím nebudu. Možná až v průběhu tohoto roku.

Co se týče recenzí knih z roku 2016, tak je ještě budu postupně dopisovat a přidávat. Jsem teď trošku pozadu.

Pokud jste psali taky tento článek, tak mi prosím pošlete odkaz a pokud ne, tak mi aspoň napište, kolik knih jste si dali na tento rok.


Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na InstagramuGoodreadsYoutube a FB stránce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!