neděle 6. listopadu 2016

Recenze: Láska na třetí

Ahoj, dneska tu pro vás mám recenzi na knížku Láska na třetí. Je to jedna z těch odpočinkových knih, tak pojďme na recenzi!
UPOZORNĚNÍ: POKUD JSTE NEČETLI PŘEDCHOZÍ DÍL A BUDETE HO ČÍST, TUTO RECENZI NEČTĚTE!!!!



Název knihy: Láska na třetí
V originále: Love... And Sleepness Nights
Spisovatel: Nick Spalding
Nakladatelství: Fortuna Libri
Série: Láska

















Anotace:
Jen se Jamieho a Laury Newmanových zeptejte, jak se (díky poněkud lajdáckému přístupu k antikoncepci) cítí, když zplodí dítě. Pro novomanželský pár je to zjevně děsivá vyhlídka, ale pokud budou držet při sobě, bude to v pohodě, ne?
Mělo by, protože cesta od početí k prvním dětským krůčkům je poseta mnoha překážkami – ranní nevolností na veřejnosti, zřeknutím se koktejlových sedánků i prudkými změnami nálady. Život už nikdy nebude takový jako předtím. Když se k tomu přidá panovačná tchyně a příšerná porodní asistentka, můžete se dostat až na pokraj zoufalství.

Knížka je nádherně zpracovaná. Její překrásná dvoubarevná plyšojidní obálka a větší stránky. Knížka se velmi dobře čte díky velkým stránkám a celkem velkými písmenky. 


Jsem si jistá, že je to jen má představivost, ale myslím si, že
cítím, jak mi mimino v lůně do hudby poguje. Jen doufám,
že toho malý spratka nenapadne skákat z pódia a nenarazí
mi do pánve. 

Kniha je naprosto úžasná! Možná pro někoho může být problém občas sprostá slova, ale jinak je knížka opravdu úžasná. 
Jamie a Laura jsou/budou dobrými rodiči. To, že na začátku, kdy se dozví o dítěti je oba zarazí a snaží se situaci nějak řešit. Pobavilo mě hodně scének. Třeba reakce jejich kamarádů a rodiny, kdy se dozví o Lauře, že je těhotná je opravdu vtipné (když jsem si teď na to vzpomněla, tak zadržuji smích).
Nechci vám nic moc prozradit, protože by jste si tuto knihu měli opravdu přečíst sami. 


Knihu doporučuji, jako odpočinkovou. Pro nějaké to relaxování od práce a školy.
Knížku hodnotím 8/10 body.
Tak šup! Běžte si ji přečíst!


Četli jste knihu? Co na ní říkáte?


Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na InstagramuGoodreadsYoutube a FB stránce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!