úterý 30. srpna 2016

Knižní doporučení: kavárny v Pardubicích

Dneska jsem se rozhodla pro další článek na téma Knižní doporučení. A tentokrát se budeme zabírat kavárnami, protože si myslím, že hodně z vás si rádi sednete v kavárně, dáte si kávu, nebo něco jiného a čtete. A toto jsem si také zamilovala a proto tady mám pár kaváren z Pardubic, které jsem si zamilovala + jeden podnik, který není úplně kavárnou.


PIERRE:
První je moje asi nejoblíbenější kavárna. Mají venkovní a také je veganská, takže pro vás vegany a vegeteriány je to skvělá zpráva! Mají tam opravdu vynikající jídlo, ale hlavně i kávu a jejich fresh džusy! Opravdu moc doporučuji a hodnotím tuto kavárnu velmi pozitivně, tak asi jako všechny, které vám tu představím. Jejich Instagram!
Tady jsou fotky:






COFFEESHOP COMPANY:
Pokud máte radši větší kavárny, tak vám doporučuji tuto. Mají i venkovní posezení a celkově je tato kavárna příjemná, jako ta předchozí. Jela jsem tam s babičkou na večer a bylo to opravdu nádherné! Sedli jsme si k velkému oknu a koukali se na lidi, co venku chodili. Jejich Instagram!
A teď už na fotky:








BAGETERIE BOULEVARD:
Už z názvu jste asi poznali, že se nebude jednat o čistou kavárnu, ale o bageterii. Nebojte se, káva je tam také v nabídce! Mají tam opravdu spoustu věcí a pokud chodíte rádi na snídani někam do města, nebo na rychlý oběd, tak doporučuji! K obědu si tam dáte bagetu a ke snídani nějaký crossant. Posezení je i venku a pak uvnitř u oken a to mám nejraději! Jejich Instagram!
No a teď fotky:






































Všechny tyto podniky najdete na Třídě Míru. A také určitě všechny doporučuji! Ve všech si můžete číst a u toho si popíjet kávu, nebo si dát i něco dobrého!

Jaké máte oblíbené podniky? A jaké by jste mi doporučili npř. v Praze?


Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na InstagramuGoodreadsYoutube a FB stránce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!