úterý 14. června 2016

Ruler of books Tag

Ahoj! Dneska jsem se rozhodla pro tag. Přesněji Ruler of books Tag! Na tento tag jsem narazila mezi zahraničními booktubery, moc se mi líbil, tak jsem se rozhodla tento tag taky udělat.


V tomto tagu jde o to, že kdybych byla vládce knih, tak co bych udělala.
Jdeme na to!

Pokud bych byla vládcem knih ...

1) Jakou knihu by si všichni měli přečíst?

Tato otázka je pro mne celkem jednoduchá. Byla by to kniha Měděný jezdec, protože na to jak je kniha skvělá, je málo čtená a to je velká škoda.

2) Jakou knihu bych zrušila?

Opravdu nevím, protože každá knížka má svého fanouška, ale kdybych opravdu nějakou musela zrušit byla by to knížka Tweety s city.

3) Co kdyby mi zadal autor napsat jakoukoli knihu?
 
Byla bych ráda, kdyby mi to zadala autorka Morgan Matsonová, protože napsala úžasnou knížku o roadtripu a strašně se mi tento nápad i příběh líbil, takže bych napsala pokračování.

4) Jakou knížku bych dala pryč z knihovny, aby vznikl nový prostor na knihy?

Opravdu nevím, jakou knihu bych měla zmínit, protože vždycky, když se mi nějaká kniha nelíbí, snažím se jí prodat, nebo někomu darovat.

5) Jakou obálku knížky by měl umělec přetvořit na obraz?

Nakonec vybírám Pekáč buchet, protože tato obálka je strašně krásná a obraz by byl opravdu nádherný.







6) Jaká postava by byla na mincích?

America ze Selekce!




















7) Jaká kniha by dostala cenu "Vládce knih" 2016?

Byla by to triologie Hunger games! I když by se asi hodila nějaká novinka tohoto roku :/.
 




 Toto by byly všechny otázky! Doufám, že se vám tag líbil, a pokud bylo něco špatně přeložené, tak se vám omlouvám, ale ani strýček google mi moc neporadil :D.

Otázky jsem čerpala tady!

Mějte se hezky!



 
 
 Líbil se vám tag?
Jaké jsou vaše odpovědi na tyto otázky?
A četli jste zmiňované knihy?


 Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu, GoodreadsYoutube a FB stránce.

2 komentáře:

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!