čtvrtek 30. června 2016

Recenze: Harry Potter 1

Ahoj! Dneska tu mám recenzi na Harryho Pottera! A možná si teď někdo říká ,,Proč zase na Harryho Pottera 1, když už před pár týdny dělala recenzi?" Důvod je jednoduchý. Dostala se mi do rukou nádherná ilustrovaná verze. A to jsem opravdu dál odkládat nemohla! 



Název: Harry Potter a kámen mudrců
V originále: Harry Potter and the Philosopher's Stone
Spisovatel: J. K. Rowlingová
Nakladatelství: Albatros
Série: Harry Potter
Najdete v sekci: fantasy a fantasy•scifi





Anotace:
Až do svých jedenáctých narozenin si o sobě Harry Potter myslel, že je jen obyčejný chlapec. Pak ale dostal soví poštou dopis, kterým byl zván ke studiu na prestižní soukromé Škole čar a kouzel v Bradavicích, a jeho život se rázem proměnil. Leccos se dozvídá o minulosti svých zemřelých rodičů, získá pár dobrých kamarádů, naučí se mistrovsky hrát famfrpál a kvůli Kameni mudrců podstoupí smrtelný souboj se zloduchem Voldemortem...



Kniha je velmi hezky zpracovaná. Uvnitř jsou nádherné malby, které můžete vidět na obrázcích. Poté v knize najdete i kaňky a škrábance, které tam jsou nakresleny.
Jediné mínus je velký rozměr knihy. Věřte mi, tahala jsem si jí pár dní na pláž a zpátky a nebylo to nic jednoduchého!



Jak procházeli ulicí, rozhlížel se na
všecky strany, aby si mohl prohlédnout všech-
no najednou: obchody, věci vyložené před nimi
i lidi, kteří nakupovali.



Kniha je opravdu nádherně napsaná, jako pohádka a to se mi na tom opravdu moc líbí. Pokud jste ještě Harryho Pottera nečetli (což pochybuji) běžte si pro něj!
V tomto prvním dílu je příběh popsaný skvěle. Kdybych tuto knihu nečetla po druhé a neviděla předtím několikrát film, tak bych na celou zápletku nepřišla, nebo spíše kdo to všechno způsobil.
Příběh je opravdu velmi dobře vymyšlený a promyšlený. Všechna ta kouzla, místa a postavy jsou úžasné! Hned bych skočila na vlak a odjela do Bradavic!
Harry, Ron a Hermiona je klasická a oblíbená trojice postav z této celé série. Ani nevím, koho přesně mám z nich nejraději. A co se týče ostatních postav, tak je mám i nemám ráda. Jsou to pro mne postavy, kteří doplňují příběh, a já si k nim žádný hlubší vztah nedělám.
Nechci nic moc prozrazovat, pro ty, kteří Harryho Pottera ještě nečetli.




Kniha ode mne dostává už po druhé 10/10 bodů!! Takže pokud knihu ještě opravdu nečetl, běžte si pro ní a kupte si/půjčte si tuto nádhernou ilustrovanou verzi! 


Děkuji eshopu Mega knihy za poskytnutí této knihy na recenzi. Knihu si můžete zakoupit zde.


Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na InstagramuGoodreads, youtube a FB stránce.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!