středa 11. května 2016

Čtení venku (+budu na Světě knihy?)

Ahoj!
Dneska jsem si pro vás připravila neobvyklý článek. Bude to o tom, jak si čtu venku, když je zrovna venku hezky a teplo.




K tomuto čtení venku si beru jen 3 věci: deku, knihu a záložku. Občas si vezmu mobil se sluchátky a košík s nějakým pitím, nebo jídlem.


Deku mám starou a obyčejnou, kterou mám ještě z mého dětství, ale stačí mi a dobře se mi na ní sedí.


Zrovna používám tuto záložku, která už je taky starší a asi vidíte, že je trochu odřená. Mám jí ze stránky hobby-bijoux.cz. Bohužel už tato nejde sehnat, ale mají tam tuto a ta se mi také moc líbí a přemýšlím, že si jí objednám.


No a samozřejmě knížku. Zrovna teď čtu Kdo chytá v žitě od J.D. Salingera. Zatím teda nic moc, ale víc se dozvíte v recenzi.

 
No a protože sedím venku, tak se ráda občas kouknu do přírody, sedím na kopci a je to strašně super!







Vidíte toho brouka? :D







A takhle to nějak vypadá, když mám vše připravené, mám sundané boty a jen si užívám čtení :).


Šaty, které mám na sobě najdete v tomto Outfitu ke knížce.


Ještě než článek ukončím, bych vám chtěla říct, že budu na Světě knihy!!!! Budu tam v sobotu! Potkáte mne tam s tátou a ségrou a nebo tam někde budu pobíhat sama, každopádně se tam uvidíme!


Chodíte si taky ven číst?
Jak to děláte?
Budete na Světě knihy? A uvidíme se tam?
 
 
 Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu, GoodreadsYoutube a FB stránce.

2 komentáře:

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!