úterý 19. dubna 2016

Recenze: Zápisník jedné lásky

Dnešní recenze je na knihu Zápisník jedné lásky. Tato kniha mě celkem zklamala. A v čem? Pokud to chcete vědět, čtěte dál.


Název knihy: Zápisník jedné lásky
V originále: The Notebook
Spisovatel: Nicholas Sparks
Nakladatelství: Ikar



















Anotace:

Poutavý milostný příběh se odehrává roku 1946 v Jižní Karolíně. Jedenatřicetiletý Noah Caulhoun, válečný veterán z amerického Jihu, se po druhé světové válce vrací domů, aby začal nový život a obnovil zašlou krásu starého venkovského domu na plantáži. I když mu práce přináší uspokojení, stále ho rozechvívá vzpomínka na krásnou Allie, s níž se setkal před čtrnácti lety a kterou miloval hlubokou a upřímnou láskou.
Přestože se mu nepodařilo dívku znovu najít, nemůže zapomenout na jejich společně strávené léto. Pomalu se smiřuje s tím, že bude do konce života pouze vzpomínat, když se jeho milovaná náhle vrací do města, aby se s ním setkala naposledy...
zdroj

Já mám filmovou obálku a jsem za to ráda, moc se mi líbí. Líbí se mi, jak je romantická a moc se mi taky líbí déšť, co je na obálce, protože to není moc obvyklé.
Celkové zpracování knihy se mi líbí. Kniha se mi dobře četla a celkově designy knih Nicholase Sparkse jsou vyvedené.

 
Uvědomoval si, jak je to zvláštní. V New Bernu vyrostl.
Prožil tu prvních sedmnáct let svého života. Ale když si na
tohle místo vzpomněl, jako by si pamatoval pouze poslední
léto, to léto, kdy byli spolu.
 
 
Kniha mě celkem zklamala, jak už jsem řekla na začátku. Čekala jsem od knihy víc, ale i tak se mi kniha líbila.
Řekla bych, že víc jak polovina knihy byla ze současnosti a zbytek byl z minulosti. To mě mrzelo, protože mě bavila více ta minulost, než ta současnost. U knihy mi ukápla i nějaká ta slzička, ikdyž to bylo v nesprávné místě (ano, trochu jsem to nepochopila :D).
Film je o něco lepší, než kniha. Ano, já takový bookaholic doporučuji spíše film, a to ještě u mého oblíbeného Nicholase Sparkse! 

Ve filmu bylo právě více scén z jejich minulosti a to se mi moc líbilo.




Doporučuji, jak knihu, tak i film. Kniha se mi líbila a dávám jí teda 9/10 bodů.

Jaký máte názor na tuto knihu?
Viděli jste film? A co na něj říkáte?
 
Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu, GoodreadsYoutube a FB stránce.


4 komentáře:

  1. Od Sparkse jsem četla jen Milý Johne a patřím do té (menší) skupiny, které prostě styl psaní nesedl :/
    Pěkná recenze! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se takový člověk najde, jako já nejsem člověk, kterému se líbila série Drahokamy a taky se řádím do té menší skupiny :).
      Děkuju!

      Vymazat
  2. Naprosto souhlasím s tím, že Zápisník byl zklamáním. Samozřejmě při čtení Sparkse počítám s pořádnou dávkou romantiky, sentimentu a klišé, ale tady toho bylo příliš a některé pasáže pro mě nebyly uvěřitelné. Film mě, stejně jako tebe, zaujal víc. Zajímalo by mě, chystáš se i přes zklamání na Svatbu? Přeji hezký večer :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svatbu si chystám přečíst :-). Knihu už mám doma, tak proč bych si jí nepřečetla?

      Vymazat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!