neděle 17. dubna 2016

Měsíční chvástačka za březen 2016

Dnešní článek bude Měsíční chvástačka za měsíc březen, ale tentokrát je to formou foceného článku, místo videa.




Za tento měsíc mám jen 2 knihy, ale jsem za to ráda, protože se blíží Svět knih a tak musím šetřit (tam nejde odejít bez knihy :D).

První knihu jsem dostala v Praze, kam jsme jely ohledně projektu, který děláme do školy. Jmenuje se Moskva posílá tanky.



Protože je kniha velmi zajímavá designově, tak jsem se snažila ji nafotit uvnitř (i když se mi to moc nepovedlo :D).

 
 
Anotace:
 
Sovětská okupace Československa, která začala v noci z 20. na 21. srpna 1968 (a trvala pak víc než dvě desetiletí), poznamenala život několika generací. Vpád a pobyt „spřátelených“ vojsk měl tragické následky: Kvůli imperiálním zájmům SSSR u nás umírali lidé, o sovětskou armádu se opíral normalizační režim, který až do roku 1989 devastoval zemi, komplikoval a ničil občanům životy, vedl k masivní emigraci. Jak lidé okupaci prožívali? Alespoň částečnou odpověď dává kniha Moskva posílá tanky, v níž najdete vzpomínky třiadvaceti lidí, osobností známých i méně známých, doplněné bohatým fotografickým doprovodem. Současné Rusko na svou sovětskou historii v mnohém navazuje a hlásí se k ní. Stejně jako u nás v roce 1968 došlo nedávno i na Ukrajině k hrubému porušení mezinárodního práva, ruská intervence na cizím území vedla k vleklému ozbrojenému konfliktu a k velké humanitární krizi. Publikaci, připomínající naši vlastní historickou zkušenost, proto doplňují čtyři texty poukazující na paralely ruské vojenské agrese na Ukrajině a okupace ČSSR zdroj
 
Druhou knihu jsem si objednala z dobre-knihy.cz.
Můžete si knihu objednat zde. Knihu jsem sháněla dlouho, ale až tady jsem jí objevila za dobrou cenu.
 
 


V tomto videu jsem dělala i unboxing, tak se můžete mrknout :).:




Anotace:

Také jste v dětství milovali větrovky nebo fialky? Nebo jste se nemohli odtrhnout od mléčných karamel či ovocného želé? A co takhle mít vlastní krámek, kde jsou cukrovinky a sladkosti nemyslitelných a leckdy zapomenutých druhů?
Jednatřicetiletá nezaměstnaná zdravotní sestra Rosie odjíždí na přání matky do malé vesnice Lipton, aby pomohla své staré pratetě uspořádat a prodat rodinný krám s cukrovinkami. Teta Lilian strávila v Liptonu celý svůj život, zažila zde válku, prožila první velkou lásku, a dokud byla při síle, vedla krámek.
Nepříliš nadšená Rosie opouští Londýn a svého dlouholetého přítele v domnění, že pobyt na vesnici bude jen bohapustá nuda. Hluboce se však mýlí. I na vesnici se můžou dít věci, což Rosie zjistí hned druhý den po svém příjezdu. A pak už se události hrnou jedna za druhou a Rosie začíná přehodnocovat svůj vztah i své odhodlání vrátit ze zpět do Londýna. zdroj



Doufám, že se vám článek líbil!

Chtěli by jste více takových to Měsíčních chvástaček?
Znáte tyto knihy?
Jaký máte na tyto knihy názor?
 

Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu, GoodreadsYoutube a FB stránce.

2 komentáře:

  1. Krásné přírůstky, přeji pěkné čtení a těším se na Tvé dojmy! :) Hezký den :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! A sama jsem zvědavá, jak se mi budou knihy líbit. :)

      Vymazat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!