středa 16. března 2016

Waiting on Wednesday ♥13♥

Rozhodla jsem se dneska opět po dlouhé době sepsat tento typ článku.





















Týdenní meme, které pořádá Breaking the spine. Každou středu vyberu knihu, kterou si chci přečíst.


Dneska vybírám:





















Název: Rosiin sladký krámek snů
Spisovatel: Jenny Colganová

Anotace:
 
Také jste v dětství milovali větrovky nebo fialky? Nebo jste se nemohli odtrhnout od mléčných karamel či ovocného želé? A co takhle mít vlastní krámek, kde jsou cukrovinky a sladkosti nemyslitelných a leckdy zapomenutých druhů?
Jednatřicetiletá nezaměstnaná zdravotní sestra Rosie odjíždí na přání matky do malé vesnice Lipton, aby pomohla své staré pratetě uspořádat a prodat rodinný krám s cukrovinkami. Teta Lilian strávila v Liptonu celý svůj život, zažila zde válku, prožila první velkou lásku, a dokud byla při síle, vedla krámek.
Nepříliš nadšená Rosie opouští Londýn a svého dlouholetého přítele v domnění, že pobyt na vesnici bude jen bohapustá nuda. Hluboce se však mýlí. I na vesnici se můžou dít věci, což Rosie zjistí hned druhý den po svém příjezdu. A pak už se události hrnou jedna za druhou a Rosie začíná přehodnocovat svůj vztah i své odhodlání vrátit ze zpět do Londýna.
 
Proč tato kniha:
 
Kniha mě nejprve velmi zaujala svou nádhernou obálkou. Potom jsem se také dozvěděla o čem je a můžu říct, že tato kniha je udělaná přesně pro mě. Těším se, až se do ní ponořím a odpočinu si u ní.

Četli jste tuto knihu?
Líbila se vám?
Jak se vám líbí její obálka?
 
 
Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu, GoodreadsYoutube a FB stránce.
 

2 komentáře:

  1. Na tuhle knížku se taky časem chystám, ale potřebuji na ní mít tu správnou přeslazenou náladu... Určitě budu zvědavá na recenzi. Já z této "edice" (nevím, zda to jako edice funguje, ale knihy mají podobné obálky) četla Setkání o Vánocích - a četla jsem o Vánocích :) Byla to taková jednodušší literatura, ale pod stromečkem a s hromadou cukroví to bylo miloučké :) Budu zvědavá na recenzi na tento počin :)
    Hezký večer :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já hlavně doufám, že se k této knize vůbec dostanu :D. A budu si muset na ní najít taky tu přeslazenou náladu.
      Setkání o Vánocích si musím teda taky přečíst!!
      Měj se hezky!

      Vymazat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!