sobota 12. března 2016

NA | Jilian, nový foťák ...

Ahoj!
Omlouvám se za mou neaktivitu :). Proto pro vás mám dneska článek, ve kterém se trochu (opět) rozepíši.


Tento článek tu mám znovu a jsem ráda, že jsem tyto typ článku vymyslela, protože díky tomu vám můžu říct několik věcí v jednom článku najednou.
Dnešní článek jsem si rozdělila do několika kategorií, tak pojďme na to!

NOVÝ FOŤÁK:

Pokud sledujete můj instagram a můj youtube kanál, tak víte, že mám nový foťák.  A nebo jste si mohli všimnout lepší kvality fotek u recenzí.
Mám Olympus PEN E PL-6. Více informací se dozvíte ve videu ↓

 

JILIAN MICHAELS:

Rozhodla jsem se, že od dubna budu každý den cvičit Jilian.
Nechci držet dietu, já ani diety moc nepodporuju. Budu jen cvičit a jsem sama na sebe zvědavá, jak to všechno skloubím dohromady.
A tak jsem se vás chtěla zeptat na 2 věci: 1) Máte s Jilian nějaká zkušenosti? Popřípadě jaké? 2) Chtěli by jste potom na konci shrnující článek? Shrnula bych tam kolik kilo jsem shodila (ale o to mi nejde, chci jen zpevnit tělo), přidala bych fotky PŘED a PO, aby jste viděli rozdíl a ještě jestli jsem své tělo zpevnila. Asi přidám i další informace, ale tohle jsou ty nejpodstatnější.

Taky přidávám video k prvnímu levelu ↓


MUSHING:

 Poslední dobou se zajímám víc a víc o mushing. Sice ho znám v podstatě od malička, ale až teď se tím ,,zabývám".
Udělala jsem už jednu prezentaci na češtinu (která sklidila veliký úspěch :)) a teď dodělávám prezentaci na jeden konkrétní závod (na IVT=informační a výpočetní technika).
Pokud se o toto téma zajímáte, tak se určitě koukněte na tátův blog, kde popisuje každičký den závodu :).
 O tomto tématu bych také mohla udělat samostatný článek, takže pokud by jste chtěli určitě napište do komentářů.

HUDBA:

V poslední době hodně často poslouchám písničky a to je u mě neobvyklí. Buď je neposlouchám vůbec, nebo si to poslechnu jen proto, abych to mohla dát do videa, a nebo poslouchám písničky, když jedu v autě, nebo v autobuse.
A nejen, že jsem začala poslouchat písničky, ale taky jsem začala poslouchat celkem (pro mě) neobvyklí  písničky (instrumentální hudbu, rap ...).
Asi to souvisí s mým depkařením, začíná jaro a za chvíli tu bude léto a já nesnáším závěrečný testy, loučení před školou a pak ty 2 měsíce někde pryč (jsem divná, když nemám ráda letní prázdniny, co? :D). Bojím se, za chvíli to tu bude a já to budu muset opět zvládnout.

Pokud chcete si poslechnout mé neobvyklé písničky klikněte sem. A pokud rádi posloucháte písničky u čtení klikněte sem.

ROZVINUTÍ BLOGU:

Ráda bych rozvinula více blog, ale nevím jak. Chtěla bych přidávat častěji články, ale když už mám náladu a čas, tak nevím o čem psát. A také bych ráda měla více pravidelných čtenářů.
Takže pokud máte nějaké nápady na články, tak mi určitě napište a já je udělám (snad :D).

Doufám, že jste to dočetli až jsem. A pokud ano, tak vám moc tleskám a gratuluju!!
Mějte se krásně!

Otázky jsem psala v průběhu článku :)
 

Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu, GoodreadsYoutube a FB stránce.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!