sobota 23. ledna 2016

Twilight sága

Protože jsem velký fanoušek Twilight ságy, asi tak jako je většina Harryho Pottera, tak jsem se rozhodla tento článek napsat.
Pokud chcete vědět o co se jedná, tak si budete muset rozkliknou celý článek :D.


Nejdříve vám řeknu, proč jsem takový fanoušek Twilight a ne Harryho Pottera, jako všichni ostatní.
Já jsem hodně četla už od jakživa, hned jak jsem se naučila číst, tak jsem četla knihy, které jsme měli doma a nebo jsem je společně s mamkou objednala ve škole z letáků. které jsme dostávali ve škole (Albatros media ...), později jsem objevila i městskou a jedinou knihovnu u nás a začala jsem si tam půjčovat knížky.
A jednou jsem zavítala do knihovny a po dlouhém přemlouvání mé spolužačky jsem si knížku Stmívání (první díl Twilight ságy) půjčila.
Hltala jsem to a četla dál a dál, když jsem dočetla první díl, tak jsem si šla pro druhý atd.
A díky této sérii jsem se koukla i na filmy a četla tím mnohem víc, než předtím.


No a teď se konečně dostávám k hlavní části tohoto článku.
Protože jsem tuto knihu četla cca před 2-3 roky, tak bych si ji opět ráda přečetla, ale každý známe takové to ,,ne, mám tady moc knih, které chci přečíst a tak nebudu plýtvat časem re-readingem knihy, kterou jsem už četla" atd.
Rozhodla jsem se s vámi přečíst celou sérii a přitom i po dočtení shlédnout film, ale taky předtím shlédnout trailer k filmu, zkrátka, jako by jsme to nikdy nečetli (a myslím si, že možná se někdo mezi vámi najde, kdo to nečetl).
Taky doufám, že se nějak dokážeme spojit a popovídat si o knize, jak se nám líbila atd.

 
TAK CO? JDETE DO TOHO SE MNOU? :)

Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu, GoodreadsYoutube a FB stránce.
 

4 komentáře:

  1. Tak já do toho jdu :)
    Twilight mám jako film strašně ráda,ale knihy jsem nečetla.Doma mám pouze první díl,ale když se mi bude líbit,tak s radostí koupím další :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé!! Tak to je super!
      Napiš mi prosím na email (welovebooks03@gmail.com) a já ti napíši podrobné informace ;)

      Vymazat
  2. Tyto knihy ani filmy mně nějak zvláštně nelákají, ale půjdu do toho také. Nikdy jsem to nečetla, nikdy jsem to neviděla. Všechno je v životě poprvé :))

    OdpovědětVymazat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!