sobota 2. ledna 2016

PRVNÍ NAROZENINY BLOGU!!!!!

Jelikož můj blog slaví dneska narozeniny, rozhodla jsem se pro menší speciál :).
Mám pro vás příběh o tom, jak to všechno začalo. Potom ještě malinký dárek a nakonec 2 (doufám) příjemné informace.
 
Nejprve tu mám příběh.

Začalo to cca před 5-6 lety, kdy jsem začala hodně číst a cca před 2-3 lety jsem začala sledovat beauty blogerky a zajímat se o to. Chtěla jsem taky natáčet, ale rodiče mi to nedovolili. po těch cca 2 letech jsem zjistila, že je blog a tak jsem si řekla, proč nezkusit začít blogovat a pak se postupně dostat k natáčení.
Když jsem přemýšlela o čem bych blogovala, tak jsem nejdřív myslela, že bych blogovala takový ty beauty věci, ale došlo mi, že to asi nepůjde, protože se tolik nelíčím a tolik oblečení si nekupuji. Pak mi ale došlo, že hodně čtu a tak jsem si založila blog o knížkách, i když jsem nevěděla do čeho jdu.
Začala jsem hledat blogy o knihách a našla jsem  Books full of magic. Napsala jsem Táně, kvůli pár informacím (ani nwm jakým) a začala se v tom postupně orientovat. Taky jsem zjistila, že natáčí spousta lidí i videa o knížkách, první koho jsem našla byla Madeleine, tu jsem si oblíbila a pak jsem dál sledovala další a další lidi. Pak jsem v květnu začala natáčet, ale o tom jindy.
No a teď jsem tady. Rok od začátku tohoto příběhu.
Je vás tu 16!!! Není to moc ani málo a za toto číslo jsem neskutečně ráda!!!
Mám vás ráda♥

Teď menší dáreček.

Dáreček spočívá v tom, že vyplníte menší dotazník a já podle vašich názorů a poznámek upravím blog :).
dotazník
 
 
No a teď je čas na 2 informace.
 
První informace: založila jsem si nový blog, takže pokud máte rádi fotky, tak se mrkněte sem. Nebojte se tenhle blog je pro mne hlavní a tak budu přispívat hlavně sem.
 
Druhá informace: Taky jsem si k tomu založila vlogový youtube kanál, takže pokud sledujete rádi vlogy, tak se zase mrkněte sem.
 
Nezapomeň vyplnit formulář a pa!!♥
 
 
Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu, Goodreads, youtube a FB stránce.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!