pátek 1. ledna 2016

Knižní výzva na rok 2016

Ahoj!!

Dneska tu mám knižní výzvu na rok 2016! Jsem zvědavá, jak se mi to povede :D.
Pokud se budete chtít zapojit, tak tady najdete pravidla a všechno okolo této výzvy :).

Než vám řeknu jakou jsem si dala výzvu, tak vám pod tento odstavec dám obrázek, který budu asi opravdu používat :D. Asi si ho i vytisknu a budu si ho věšet na dveře, až si budu číst :D.

 
A pokud se mi podaří výzvu splnit celkem rychle, bude se mě týkat i tento obrázek ↓
 
 
No, nebudu vás dlouhonapínat a řeknu vám, kolik si teda dávám na tento rok, 2016.
Moje knižní výzva na tento rok je....................... 50 knih!!!!!
Ano, jako minulý rok. Dokonce se mi ani v roce 2015 nepovedlo tuto výzvu splnit, tak jsem zvědavá na sebe tento rok.
 
 
A protože je tu ten nový rok, tak jsem se rozhodla udělat i novou ikonku blogu, tak tady je :) ↓


Tím pádem by to chtělo i novou úvodní fotku a myslím, že tahle je úplně ideální :) ↓



 
 Jaká je vaše knižní výzva na tento rok?
Líbí se vám nová ikonka blogu?
 
Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu, Goodreads, youtube a FB stránce.
 

2 komentáře:

  1. Já jsem si dala 80 knih,ale nevím jestli to zvládnu...budu doufat že ano :-D
    Přeji šťastný nový rok :)

    OdpovědětVymazat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!