středa 23. prosince 2015

Recenze: Bez naděje

Ahojky!
Dneska to bude další recenze!!


Název: Bez naděje
V originále: Hopeless
Spisovatel: Colleen Hooverová
Nakladatelství: Yoli
Série: Bez naděje














Anotace:
Když se sedmnáctiletá Sky seznámí s Deanem Holderem – možná jediným klukem, jehož provází ještě horší pověst než ji – něco se v ní změní. S ním poprvé ucítí něco, co v ní všechny povrchní známosti předtím probudit nedokázaly. Holder ji uchvátí i vyděsí už během prvního setkání, ale hlavně ji dokáže probrat z citové otupělosti, kterou už začala považovat za součást své povahy. A vyvolat v ní vzpomínky na minulost… vzpomínky tak bolestné, že by si přála nechat je dál hluboko pohřbené.

Jak jinak, zamilovala jsem si Sky a pak i Holdera.
Jejího otce jsem ráda neměla a její "matku" jsem si taky oblíbila.
Moc vám tady toho nechci prozrazovat, ale to asi pochopí hlavně ten kdo tuto knihu četl.

Obálka je sice jednoduchá, ale přesto nádherná a krásná. A co se týče celkového zpracování, tak je taky jednoduché a krásné.

 
Voněl mátou a kolou.
Nikdy by mě nenapadlo, jak
jdou tyhle dvě věci dohromady,
ale šly ...
 
Měnily se mi během čtení vztahy k postavám a celkové city k nim.
Myslím si, že tato autorka je podobné Johnu Greenu-citáty a neobvyklými love story.
Nechci tady příběh rozebírat, protože tato kniha je zamotaná a kdybych vám tu něco řekla, mohla bych vám říct nějaký velký spoiler a to bych nechtěla. Musíte si knihu přečíst sami.
 
 
 
Kniha mne velmi nadchla a tak dávám 10/10 bodů!
 
 
Četli jste knihu?
Jak se vám líbila?
A jak se vám líbila tato recenze?
 


Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu, Goodreads, youtube a FB stránce.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!