pondělí 21. prosince 2015

Outfit ke knížce #7

Ahoj!
Protože jsem k tomuto outfitu zapomněla knihu, tak bude bez knihy, ale doufám, že vám to nevadí :).
Tento outfit jsem fotila, zase se dvěma holkami, Eliškou a Luckou. Bohužel nemají žádné sociální sítě, které bych vám mohla sem dát.


bunda-Lidl
košile-New yourker
kalhoty-Lidl
boty-F&F






 

 
 






 
Na závěr tu mám tuhle bláznivou fotku :p :D.
Také nezapomeňte na #christmaswithalise :)
 

 
Líbil se vám outfit?
Jakou knihu by jste k tomuto outfitu zařadily?
 

Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu, Goodreads, youtube a FB stránce.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!