neděle 20. prosince 2015

Dlouhé zimní večery | Štědrý den s knižními hrdiny

Ahoj!!
Nedokážu uvěřit, že je dneska POSLEDNÍ adventní neděle! Ale nebojte, tyto Dlouhé zimní večery ještě nekončí!!
Zase je tady úvodní článek.


Sama pořádně nevím o čem článek má být. Ale podle názvu bych si tipla, že bych vám měla vyprávět o knižních hrdinech s kterými bych chtěla strávit Štědrý den. A tak to tak udělám, udělám takový itinerář.

8-12 hodina
Začneme ránem, kdy vstanu a přijde ke mne Amerika ze Selekce, ale bez Maxona :D k tomu se dostaneme později.
S Amerikou se koukneme na několik vánočních pohádek a u toho si dáme snídani.

1) Koukání s Amerikou na pohádky














12-14 hodina
Poté se přesuneme s Amerikou na oběd do nějaké restaurace a k nám se přidá Sky/Hope z knížky Bez naděje.
Dáme si společně pizzu, nebo něco takového, vím že to není nic vánočního, ale hlavní bude, že budeme spolu.

2) Oběd, při kterém se přidá Sky/Hope

 












14-18 hodina

Poté přijedou kluci: Dean, Maxon a Peeta.
Pojedeme se podívat do bližších měst na vánoční stromky.

3) Dean, Maxon a Peeta+naše cesta za stromky

 












18→ hodina

Od 18 hodiny si budeme rozdávat dárky a jíst štědrovečerní večeři.
A protože Augustus a Hazel měli celý den plný dorazili až teď.

4) Augustus a Hazel, Štědrovečerní večeře a rozdávání dárků





















Líbil se vám článek?
Jak by vypadal váš Štědrý den s knižními hrdiny?
 
 
Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu, Goodreads, youtube a FB stránce.

2 komentáře:

  1. Páni skvěle vymyšlené ! :)
    To by byly skvělé Vánoc :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju!
      A ano, bylo by to skvělé! Třeba si udělat je jeden den takový!

      Vymazat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!