neděle 13. prosince 2015

Dlouhé zimní večery | I want to kiss you under the mistletoe (I don't care you're fictional)

Ahoj! Další dlouhé zimní večery jsou tu! A pokud budete zkoušet nějaký outfit z blogu, nebo něco jiného ode mne a dáte to na instagram, nezapomeňte mě označit a přidat #christmaswithalise
Úvodní článek
Tento článek bude o tom, koho bych ráda políbila pod jmelím. Ale ne reálného kluka, ale fiktivní postavu z knihy, nebo z filmu. Uvidíte 6 kluků z 6 knížek (některé mají i filmové zpracování).

První je z knihy, která má i filmové zpracování. Jedná se o Hunger games a to přesněji o Peetu, ano jsem pro Peetu a ne pro Hurikána. Peeta si podle mne zaslouží Katnis, ale to už je zase jiný příběh.
Další kniha, která má také filmové zpracování je Labyrint. Ráda bych pod jmelím políbila Newta, protože je roztomilej a podle chování v knížce a ve filmech se mi zalíbil více než Thomas a na tom jsme se s kámoškou ze školy shodly.

1) Peeta











2) Newt











Další dva jsou z knih, které nemají filmové zpracování.
První je Maxon ze Selekce (mé oblíbené). Na obrázku je budoucí zfilmovaný Maxon :D. Ale moc se na tohoto Maxona těším :3.
A druhý je také z mé oblíbené knihy Bez naděje a to Dean Holder. Obrázek je z internetu, takže pokud se nějak neshoduje, klidně mi to napište :).

3) Maxon

 












4) Dean















Potom tu mám ještě poslední dva kluky ze stejné knihy, jeden je z minulosti a druhý z přítomnosti.
Z minulosti je to Ralph a z přítomnosti to je Tony, i když se Tony objevoval spíše v minulosti.
Nenašla jsem žádný jejich obrázek, tak to nahradím fotkou, kterou jsem vytvořila. Nesouvisí to moc s postavami, ale to snad vadit nebude.

5) Ralph

 

 


6) Tony
 
 
 
Koho by jste políbili vy?
Máte radši Hurikána, nebo Peetu?
 

Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu, Goodreads, youtube a FB stránce.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!