neděle 6. prosince 2015

Dlouhé zimní večery | Dear Santa Milý Ježíšku

Tento článek bude něco jako můj wishlist na Vánoce a sama upřímně nevím moc věcí, co si přát, ale i tak vám pár věcí, co si přeji ráda ukážu :). A zde je úvodní článek.


Asi by jste to do mě neřekli, ale ráda cvičím, cvičím fitness a takové věci. A tak si také přeji několik věcí na cvičení. Je to: tričko, kalhoty, sportovní podprsenka, boty a švihadlo, které vám počítá skoky. Ano je toho celkem hodně, ale pokud budu mít něco, co se mi bude líbit a bude to hezky barevné, budu ještě více ráda cvičit a donutí mě to k tomu, známe prokrastinaci ne? :D
A obrázky nejsou úplně přesné.

1) Tričko na cvičení





















2) Kalhoty na cvičení





















3) Sportovní podprsenka














4) Fitness boty





















5) Švihadlo, které počítá skoky




















A taky tu mám pár knížek, ale to jste asi čekali. Ale protože věci na cvičení si přeji hodně, tak nečekám, že bych dostala k tomu ještě několik knih. Ale i tak je tady máte!
První se jmenuje Móda, krása a životní styl, přeju si jí hlavně proto, že je tam spousta super rad, hlavně o cvičení :D, to mě zajímá nejvíce. Potom si přeji Box Selekce. A poslední knížku, co tu mám, že si ji přeji je Krycí jméno Verity.

6) Móda, krása a životní styl





















7) Box Selekce





















8) Krycí jméno Verity





















toto je celý můj wishlist.

Co si přejete k Vánocům vy?
Také cvičíte?
Co si myslíte o knížkách?

Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu, Goodreads, youtube a FB stránce.


4 komentáře:

  1. Super článek! :)
    Na blogu mám svůj (samozřejmě zkrácený) wishlist,tak budu moc ráda,když se podíváš :)
    Verity bych si také chtěla přečíst :)

    OdpovědětVymazat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!