středa 21. října 2015

Waiting on Wednesday ♥6♥

Týdenní meme, které pořádá Breaking the spine. Každou středu vyberu knihu, kterou si chci přečíst.
Dneska vybírám:



















Název: Dárek z pravé lásky: 12 zimních políbení
Spisovatel: David Levithan a pár dalších autorů...
Nakladatelství: CooBoo
Anotace:
Jestli máte rádi vánoční příběhy, vánoční filmy, vánoční pořady v televizi a speciální vánoční díly vašich oblíbených seriálů a především, jestli máte vánoční antologie, pak se do téhle knížky rozhodně zamilujete. Dárek z lásky sepsalo dvanáct těch nejlepších autorů young adult knih a jejich redaktorkou se stala Stephanie Perkinsová, jejíž příběhy o Anně a dalších už dávno znáte. Takže se uvelebte někde, kde máte pohodlí, teď na vás čeká dvanáct důvodů, proč za dlouhých zimních večerů zůstat doma a zamilovat se nad stránky příběhů.

Proč tato kniha?

Má nádhernou obálku a mám ráda Davida Levithana a další autory co tuto knihu napsaly. Také jsem si nečetla anotaci, ale vím, že je to 12 vánočních povídek a já miluju Vánoce!!
Taky jsem si knihu vybrala proto, protože jsem tuto knihu viděla u zahraničních blogerů a youtuberů.
 
Četli jste knihu?
Co si o ní myslíte?
Máte taky rádi Vánoce?
 
Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu, Goodreads, youtube a FB stránce.
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!