neděle 18. října 2015

Kiera Cassová *1981

Ahoj! Ano vrátila jsem se ze dvou úžasných důvodů: 1) ve škole se to uklidnilo a dokázala jsem si v tom najít systém a 2) Hrozně mi to chybí!!
No ale dneska se vrhneme na článek, který bude o mé nejoblíbenější spisovatelce Kiery Cassové.
Více informací najdete zde.

 


Studovala Univerzitu v Jižní Karolíně a v Radfordu.
 V roce 2012 vydala svou první knihu, Selekci. A poté napsala další díly a novely. A bude jich ještě víc a já doufám, že u nás vyjdou, a pokud ne, tak jsi je koupím v originále.

Příklady jejích knih: Selekce, Elita, První, The Heir,
Příklady jejích novel:  The Prince, The Selection Stories,combination of The Prince and The Guard - novela obsahující jako bonus krátkou ukázku z První



Pro dnešek je to vše. Můžete mi napsat, jaký další článek by jste chtěli na mém blogu vidět.

 
Jaký je váš názor na Kieru?
Četli jste Selekci? A jak se vám líbila?
 

 Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu, Goodreads, youtube a FB stránce.
 

2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Asi víš, že ji mám ráda :D. A chtěla bych se zeptat, jakou knihu jsi od ní četla? :)

      Vymazat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!