sobota 12. září 2015

Recenze: Labyrint: Útěk

Dneska tu mám pro vás recenzi na knížku, která je hodně populární a je i natočený stejnojmený film.


Název: Labyrint: Útěk
V originále: The Maze Runner
Spisovatel: James Dashner
Nakladatelství: Yoli
Série: Labyrint
Najdete v sekci: Sci-fi, fantasy, komiks a Sci-fi












Anotace:
Když se Thomas probudí ve výtahu, nepamatuje si nic než své křestní jméno. Nemá žádné vzpomínky na rodiče ani na domov a netuší, jak se dostal tam, kde je. Jeho paměť je prázdná. Není však sám. Když se výtah otevře, Thomas zjistí, že má kolem sebe chlapce, kteří ho uvítají na Place, širokém prostranství uzavřeném vysokými kamennými zdmi. Placeři, jak si jeho obyvatelé říkají, nevědí, proč nebo jak se tam ocitli. Kam jejich paměť sahá, vědí jen to, že každý den se otevřou kamenné brány do labyrintu, jenž je obklopuje. A stejně tak se každou noc pevně zavřou. Jednou za měsíc přiveze výtah nového chlapce. A nikdo nechce zůstat v labyrintu po setmění.

Thomas je skvělí kluk. Hodně jsem si ho oblíbila. Oblíbila jsem si i spoustu dalších postav, ale to jsem neměla dělat, protože se tam umírá, nevím jestli to je spoiler, ale asi ne, spíš je to rada pro vás, aby jste to nedělali.
Na některé postavy jsem měla velký vztek, nebo jsem je neměla ráda. To je typické, alespoň pro mne.

 
Filmový přebal knihy se mi líbí, ale víc se mi líbí kniha bez přebalu (viz. fotka).
Taky se mi líbilo, že měla kniha krátké kapitoly a tím se mi četla rychle.


,, Co se děje?" zeptal se Thomas. Hrudí se mu rozlila úleva, že
to nevypadá, jako by si jeho průvodce myslel, že nastává konec
světa - ale i tak začínaly Thomase ty návaly paniky unavovat.
 
Kniha byla akční a napínavá. Každá kapitola skončila tak, že jste měli potřebu číst dál a dál, až dokonce. Já jsem to nečetla takhle na jeden zátah, bohužel jsem knihu musela někdy na nějakou dobu dát stranou, kvůli škole.
Sci-fi příběh to úplně není, ale ano, pár společných rysů tam se Sci-fi žánrem je.
Kniha se mi opravdu moc líbila a jsem ráda, že jsem tuto knihu dostala na recenzi.
 
 
Samozřejmě knihu hodnotím 10/10 body. Jak jinak, snad si ani jiné hodnocení nezaslouží.

Děkuji eshopu Dobré knihy za poskytnutí této knihy na recenzi. Knihu si můžete zakoupit zde.
 
Četli jste tuto knihu?
Jak se vám líbila?
 
Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu, Goodreads, youtube a FB stránce.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!