pátek 14. srpna 2015

Recenze: Květy z půdy

Ano, další recenze! A dnes tu máme Květy z půdy.



Název: Květy z půdy
V originále: Flowers in the Attic                   
Spisovatel: Virginia Cleo Andrewsová
Nakladatelství: Moba
Série: Dollanganger









 

Anotace:
Jediný tragický moment na dálnici mění doposud idylický život mladé šťastné rodiny v absurdní příběh. Po otcově smrti zůstávají sourozenci Christopher, Cathy a dvojčata Cory a Carrie se svou matkou sami a hlavně bez prostředků, a tak se Corinna rozhodne pro riskantní návrat k velmi bohatým rodičům, kteří ji však před lety vydědili. Děti zavře do podkrovního pokoje, kde jim vlastně nic neschází, nic kromě čerstvého vzduchu, živých květin a pocitu volnosti. Na půdě, kam je přístup jen z onoho pokoje si vybudují papírovou "zahradu"...

Postavy jsem si naprosto zamilovala, myslím tím děti a pár dospělých lidí. Děti Christopher, Cathy a dvojčata Cory a Carrie jsou naprosto úžasní, na to co dokázaly. A také, že přežily.

Obálka je nádherná, ale opravdu nádherná, až přenádherná. Mně se moc líbí. Toto třetí vydání má opravdu hezké obálky a v knihovně je vidět nádherný hřbet. Také musím dát palec nahoru Mobě za obálky další série spisovatelky, jelikož se k sobě hodí. Toto se moc nevidí. Druhou sérii nemám doma, ale uvidíme časem.

 
Mamka vstoupila do našeho pokoje toho prvního večera
ztuha a strnule, jako by jí každý pohyb působil bolest. Krásný
obličej měla bledý a odulý, oči opuchlé a zarudlé.
 
Virginia má neuvěřitelný styl psaní, tak nádherný, že pořád čtete a čtete. Kniha se mi opravdu moc líbila.
Spoilery: Šokovaly mne některé věci, jako například, že Christopher si rozřízl ruku, jen proto aby přežili, nebo jak dětem jejich vlastní matka lhala a nechala je na půdě. Dokonce tam bylo podezření na to, že jejich matka je chtěla zabít!! Konec spoilerů.
O této knize se nedá říct moc věcí, aniž by jste řekli spoilery, protože každá část je důležitá.
 

Knize tedy uděluji 10/10 bodů. Opravdu se mi moc líbila.

 
Četli jste tuto knihu?
Líbila se vám?
Chystáte se jí číst?
 
 Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu, Goodreads, youtube a FB stránce.
 

2 komentáře:

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!