pondělí 31. srpna 2015

Recenze: Girl online

A tady je další recenze! Na druhou knihu, kterou jsem vám slíbila.


Název: Girl online
V originále: Girl online
Spisovatel: Zoe Sugg
Nakladatelství: Jota
Série: Girl online














Anotace:
Jde o svěží román plný romantiky a humoru, který se však zároveň zabývá aktuálními problémy, které mladá generace řeší, tedy zneužíváním internetu, kyberšikanou, falešným světem bulváru a pomíjivostí módních celebrit. Penny má tajemství. Pod přezdívkou Girl Online si začne psát blog o svém každodenním životě – o klucích a kamarádkách, o trablech ve škole i doma, ale také o záchvatech paniky a úzkosti, kterými v poslední době trpí. Girl Online promlouvá vtipným, neotřelým hlasem nové generace teenagerů.

Penny je holka, která je celkem zvláštní, ale já jsem si ji celkem oblíbila i když to není moje nejoblíbenější hrdinka. A co se týče Elliota, tak mi přišel docela fajn, ale nějak jsem ho neřešila a v knížce mi nevadil.

Obálka se mi líbí moc!! Ale ty malé obrázky by mohli být lepší. Opravdu mi knížka dělá hezkou ozdobu v knihovničce.

 
,,Ránko," halasí- na Toma až trochu moc- Elliot.
,,Hm," zahuhlá Tom, sesune se na židli a hlava mu
klesne na stůl.
,,Kávička pro pana Toma." Elliot mu nalije z french
pressu plný hrnek silné kávy.
 
Tato kniha se mi velmi líbila a jsem ráda, že jsem si ji přečetla a nenechala se ovlivnit negativními recenzemi a komentářemi. Jsem asi opravdu jedna z mála, které se tato kniha velmi líbila.
Akorát jsem si neměla číst anotaci zezadu knihy, protože je trochu jiná a je tam hodně, ale opravdu hodně spoilerů. Takže ponaučení pro vás ostatní, nečtěte anotaci!!
Moc vám nechci nic říkat, protože bych vám určitě něco prozradila.
 
 
Knihu ohodnotím 9/10 body. Ta anotace mne totiž zklamala.

Četli jste knihu?
Jak se vám líbila?
A co říkáte na ty negativní ohlasy?
 
Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.  
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu, Goodreads, youtube a FB stránce.
 

2 komentáře:

  1. Určitě přečtu! Myslíš že už ji mají v knihovně? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Záleží na tom, jaká to je knihovna a jak to mají zařízené :)

      Vymazat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!