pátek 10. července 2015

Knižní doporučení: čtení na léto

Dneska tu máme Knižní doporučení: čtení na léto. Podle mne se to na toto období hodí. Je začátek léta a všichni chtějí přečíst co nejvíce knížek, protože máme čas.
Představím vám celkem 5 knih a jednu sérii.


 


Začneme jednotlivými knihami.

1. Bezpečný přístav- Tuto knihu napsal Nicholas Sparks.

- Je to kniha, která se odehrává i v létě a v nějakých scénách i na pláži.
- Je to taky romantika, takže na léto ideální.
2. Jane Eyrová- Od Charlotte Bronteové

- Nějaká klasika a to ještě pěkně obsáhlá a tlusťoučká :D
-Knihu jsem ještě nečetla, ale klasika se na léto hodí.

3. Malý princ- Pohádka od Antoine de Saint-Exupéry.

-Pohádka se podle mne hodí, hlavně pokud se pustíte do klasiky, tak tohle bude super oddechovka.
- Kniha obsahuje i nádherné ilustrace.

4. Detektivka- Nemám tady uvedený příklad, ale k létu detektivka patří.

- K moři by t bylo určitě super čtení.

5. Fantasy- Jakákoliv fantasy kniha, nebo série je určitě super.

-Npř. Hunger games, Stříbrná kniha snů, Dech ...

A teď něco k sérii.

Selekce- od Kiery Cassové.

-Ano, už o ní slyšíte asi po několikáté, ale tato série je úžasná a měli by jste si ji přečíst.

 
Četli jste některou z těchto knih?
Líbila se vám?
inspirovali jste se tímto článkem?
 
 
Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr. 
 Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu, Goodreads a youtube
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!