středa 24. června 2015

Recenze: Druhá stříbrná kniha snů

Ahoj!
Mám tu pro vás recenzi na knihu Druhou stříbrnou knihu snů.



NÁZEV: Druhá stříbrná kniha snů
SÉRIE: Stříbrná kniha snů
V ORIGINÁLE: Silber: Das zweite Buch der Träume
SPISOVATEL: Kerstin Gierová
NAKLADATELSTVÍ: CooBoo
NAJDETE V SEKCI: německé romány,publikace pro mládež a fantasy romány.











Liv, hlavní postava mi byla, už od začátku celé série milá a hned jsem si ji zamilovala. Její sestra Mia v této knize byla (se mi zdá) o trochu více, než v minulém díle a to mě i celkem potěšilo, jelikož v minulém díle sice byla, ale ne tolik, jako teď. Bylo tam spoustu rolí, ale nebudu tady vyjmenovávat všechny, jelikož je jich spousta.

Obálka je mnohem hezčí, než u prvního dílu, je více propracovaná, hlavně bez přebalu, kde ji máte několika barevnou, ale první byl dvoubarevný. Celkové zpracování stránek bylo také moc hezké a kdybych to měla vzít celkově (obálka, stránky knihy), tak za toto kniha dostane 5 hvězdiček/5 hvězdiček.

Nevýhodou těchhle nočních snů za plného vědomí bylo,
že jste druhý den ráno nebyli dvakrát vyspaní.
 

 

A teď už něco k samotnému obsahu knihy.
Kniha mne velmi překvapila a samotná zápletka se mi velice líbila. Celá zápletka pojednává o tom, že Liviina mladší sestra Mia je náměsíčná, zní to takto nudně, ale věřte mi, že není. Konec mě velmi dostal a moc jsem ho nečekala. Od knihy jsem se nedokázala na konci odtrhnout a to už samotné je veliké plus.


Knihu DOPORUČUJI si přečíst. Knize dávám 10/10 bodů, tedy plný počet a doufám, že třetí díl bude to samé a bude se mi líbit.

DĚKUJI ESHOPUMEGAKNIHY.CZ ZA POSKYTNUTÍ TÉTO KNIHY NA RECENZI. KNIHU SI MŮŽETE ZAKOUPITZDE.
 
Líbila se vám recenze?
Četli jste tuto knihu?
Líbila se vám?
 
 
Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu, Goodreads a youtube
 


 

1 komentář:

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!