sobota 20. června 2015

Prázdninový knižní tag

Dlouho nebyl žádný článek, tak jsem se rozhodl dneska udělat tag, který se týká prázdnin, protože já se na ně už hrozně těším!!!

 


1. Čteš o prázdninách více, nebo méně, než přes rok?
 
Čtu rozhodně více o prázdninách, asi jako skoro každý. U vody je to ještě lepší a hodně mne to na prázdniny zaměstná.
 
2. Když si vybavíš prázdniny, jakou knihu si s nimi spojíš?
 
Knihu Ekzoti, protože jsem tuto knihu o prázdninách četla a moc se mi líbila, ne jenom mě, ale i mému tátovi, který si knihu po mě přečetl.
 
3. Kolik si schopná/ný si vzít knih na dovolenou?
 
Záleží na tom, kam jedu a na jak dlouho, ale většino 2 knihy.
 
4. Čteš o prázdninách nějakou povinnou četbu?
 
Zatím jsem žádnou povinou četbu nečetla, takže asi ne.
 
5. Preferuješ klasické knihy (papírové), nebo e-knihy (elektronické knihy)?
 
Na cestu elektronické knihy, ale jinak klasické.
 
6. Jakou knihu by jsi ráda viděla zfilmovanou?
 
Pekáč buchet, protože se mi to zdá, že by to byla super oddychová komedie.
 
7. Kdyby jsi měla možnost prožít den s nějakou knižní postavou,  jaká by to byla?
 
Buď se Zachem ze Šepotání, nebo s Viki z 10, 11, 12, 13, 14 a s Amerikou ze Selekce, Elity a První
 
8. Které místo z knih bys ráda navštívila?
 
Ráda bych se podívala spolu s Amerikou do zámku prince Maxona.
 
Určitě mne odebírejte na mém youtube kanále, protože přes léto bude celkem hodně vlogů.
 
Líbil se vám tag?
Uděláte ho také?
Těšíte se na prázdniny?
 
 
Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu, Goodreads a youtube
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!