sobota 23. května 2015

Recenze: Šepotání

Dneska tu máme recenzi na knížku Šepotání!!! U přímě jsem se na tento článek těšila, protože jsem si chtěla udělat názor na knihu, na kterou jsem se také velmi těšila!
Recenze začínám teď dělat trochu jinak, než jste u mne zvyklí.


Název: Šepotání
Série: Šepotání (celkem 3 díly)
V originále: Splintered
Spisovatel: A.G. Howardová
Nakladatelství: CooBoo
Najdete v sekci: Fantasy, sci-fi, horory a Pro děti a mládež















 
      Tato kniha se mi líbila, jak obsahově, tak i se mi líbí obálka. A na to, že je to kniha velmi tlustá, tak na mé poměry jsem tuto knihu přečetla velmi rychle.  
     Kniha byla napínavá, plná zvratů a "milostného trojúhelníku".  U knihy jsem se i trochu bála, ale spíše jsem se lekla, co tam bylo za scénu. Někdy to bylo, až moc sladké, hlavně na konci.
 
 
     Co se týče postav, tak jsem celou knížku neměla ráda Morfea, nějak mi na začátku nesedl a i pak tam dělal různé věci, které se mi nelíbili, ale v poslední kapitole si mne získal. Alyssu jsem měla hrozně ráda i její rodinu, i když byla v některých případech bláznivá. No a Zach ... Zacha jsem si zamiloval, snad ještě víc, než Alyssu.
 
V ruce žmoulám ucho medvídka, abych se odpouta-
la od nervozity, která mi bují v těle. Zabořím prsty u no-
hou do chlupatého koberce a pustím se do vysvětlování
teorie, která mě napadla nad šachovnicí První sestry.
 
     Série se skládá ze tří knih, které se mi velmi líbí (vzhledem) a moc se na ně těším! Našla jsem i k těmto knihám outfity, tak se mrkněte! Pak jsem i našla jednu knížku, která taky k tomu patří, ale nevím, jestli to patří i do série (bílá knížka)
 

     Doporučila bych tuto knihu hlavně těm, kteří mají rádi Fantasy a dobrodružné žánry. A hlavně, pokud znáte dobře originální Alenku v říši Divů, to je u této knihy základ!!!
 
     Kniha se mi velmi líbila, i svou obálkou si mne získala a tak musím dát jen 10/10 bodů!!!!
 




 DĚKUJI E-SHOPUDOBRE-KNIHY.CZ ZA POSKYTNUTÍ TÉTO KNIHY NA RECENZI. KNIHU SI MŮŽETE ZAKOUPIT ZDE 
 
Líbila se Vám recenze?
Chtěli by jste takovéto recenze častěji?
Nevíte, jak je to s tou bílou knížkou?
 
Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu a Goodreads.

2 komentáře:

  1. O tuto knihu na jednom blogu soutěžím. Moc ráda bych si ji přečetla, přijde mi, že je to něco jiného. Hlavně, jaká kniha má zelená písmenka ..... ? :) Sand budu mít tu příležitost si ji přečíst :)
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že jsi knížku vyhrála :). Pokud ano, tak by ses měla do této knihy co nejdříve vrhnout :)

      Vymazat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!