sobota 2. května 2015

Recenze: První stříbrná kniha snů

Dneska jsem dočetla knížku, která se jmenuje První stříbrná kniha snů od Kerstin Gierové. Knihu vydalo nakladetelství CooBoo.

 


 Tato kniha se mi hodně líbila, konec byl pro mne hodně zajímavý a hodně napínavý. Poslední věta mne dostala a i vlastně poslední dvě kapitoly, že si musím pořídit i ten druhý díl.

Hlavním hrdinům jsem fandila a byli mi velmi sympatičtí. Hrdinové mi taky potvrdili i to, že na věku nezáleží, což je pro mne někdy těžší, protože mne hodně lidí odsuzuje podle věku.

Obálka i uvnitř knihy to bylo velmi hezky zpracované po grafické stránce, velké dík CooBoo.

Ze skutečnosti, že jsme se ve snu
 drželi za ruce, jsem byla nervo'zní, ačkoli jeho chování ne-
poskytovalo nejmenší důvod se domnívat, že by se mu
byť jen vzdáleně zdálo to samé.
 
I když se mi od této autorky nelíbila série Drahokamy, tak tato série se mi bude moc líbit! Knize tedy dávám 10/10 bodů.  Knihu bych doporučila všem, hlavně těm, kteří mají rádi tajemství a sny (já sama mám dost zvláštní sny).
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





 Četli jste tuto knihu?
Chtěli by jste si ji přečíst?
 
Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu a Goodreads.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!