středa 6. května 2015

Další challenge?

Ne nebojte se, není to challenge na několik dní, či týdnů a měsíců, je to jen na jeden den.
Vlastně to není ani challenge je to: Read-a-thon květen 2015!
Bližší informace se dozvíte dole ↓



Mám tu pro Vás připravená menší pravidla a ty mám rozdělené na dvě skupiny.

KNIHOMOLOVÉ S BLOGEM:





To jsou ti, kteří mají blog.

1. Napiš komentář, že se účastníš.
2. Na blogu zveřejni článek o tomto projektu (nemusíš zmiňovat, kdo to pořádá), aby se mohl zapojit další
3. Připrav si pár knížek, které chceš přečíst
4. Můžeš mi pak napsat co jsi přečetl/a a jak se ti to líbilo

KNIHOMOLOVÉ BEZ BLOGU:



1. Napiš komentář, že se účastníš (+ napiš, že nemáš blog)
2. připrav si pár knížek, které chceš přečíst
3. Jako u knihomolů s blogem mi můžeš napsat, co jsi přečetl/a a jak se ti to líbilo.


Projekt potrvá od 7.5 o půlnoci do 8.5 o půlnoci. Samozřejmě jsou povoleny přestávky, spánek ...

 
Zapojíte se?
Budete chtít něco dalšího?
 
 
Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu a Goodreads

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!