neděle 10. května 2015

24 hodinový čtecí maraton-výsledek

V tomto 24 hodinovém čtecím maratonu jsem četla, ale měla jsem tam teda i ty přestávky a první večer jsem spala, až do rána do osmi.
Celkem jsem přečetla 2 knihy.

 
 



Jedna kniha byla krátká, ale druhá byla už o trochu tlustší.
Ta kratší a hubenější je Holka na hlídání od Jacqueline Wilsonové. Moc se mi líbila a kdybych jí měla hodnotit tak 8/10 bodů. 
 Knížku jsem četla po druhé a bylo to pěkné a příjemné osvěžení.

 
 
A druhá kniha je Mé sladké šestnácté století od Rachel Harrisové. Byla to tlustší knížka a zabrala mi více času, než knížka Holka na hlídání. 
 Tato kniha byla velmi milá a líbila se mi i víc než knížka Holka na hlídání, ohodnotila bych ji asi takto: 10/10 bodů.

 
 
Jaké knihy jste přečetli?
Líbí se Vám nový název blogu?
A líbí se Vám nový design blogu?
 

 
Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu a Goodreads

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!