neděle 26. dubna 2015

Destrukční deník-tajný vzkaz

Ahoj, omlouvám se za málo článků tento měsíc, ale doufám, že Vám to vynahradím v květnu.
Ale teď už k článku, tento článek bude o jednom úkolu z Destrukčního deníku.






Tento úkol byl celkem jednoduchý a tak jsem ho udělala, asi za 5 min.
Budu Vám popisovat kroky, co jsem udělala.

PRVNÍ KROK:



napsala jsem do deníku, kde mají začít hledat papírky, kde jsou napsané další nápovědy, udělala jsem to, protože mi to přišlo zajímavé.
,,Není to moc tajný vzkaz, ale nic lepšího mne nenapadlo. Začněte s hledáním na str. 69"

 
DRUHÝ KROK:
 
 
do deníku jsem vložila další nápovědu, kam máte jít hledat dál.
,,Další nápovědu najdete u úkolu s časopisem"

 

 
 
TŘETÍ KROK:
 
na dalším lístečku byl další vzkaz.
,,Další nápověda na str. 3"
 


 
 
 
ČTVRTÝ KROK:
 
a další vzkaz.
,,Poslední nápověda na další stránce"


 
 
 
PÁTÝ KROK:
 
poslední vzkaz, kde se psalo, kde se ukrývá vzkaz.
,,Na poslední straně deníku"


 
 
 
ŠESTÝ KROK:
 
no a teď už jen rozbalit vzkaz a přečíst si, co se tam ukrývá!!
,,Tento deník, už dál neničte! Díky, mám Vás ráda!"



 
Líbil se Vám tento článek?
Chtěli by jste další?
 
 

Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu a Goodreads.
 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!