středa 22. dubna 2015

Barbara Erskinová *1944

Tento článek je o spisovatelce Barbary Erskinové, která mě moc láká a těším se na, až si přečtu její knížky.
     Doufám, že se Vám tento krátký článek bude líbit.
     Více informací najdete zde.

 


Barbara vystudovala středověkou historii (což, je také odpovědět na to, proč píše hlavně ze středověkého prostředí) na univerzitě v Edinburghu a hned po britském i světovém úspěchu své první knihy Lady of Hay = Žila jsem již před staletími (1986).
     Dosud vydala 13 románů (Nejtemnější hodina ...) a 3 knihy povídek (Když kaštany odkvétají) a její knížky patří stále k bestsellerům.

     Zúročuje ve svých knihách svůj hluboký zájem o historii, o dávná tajemství, spojená s nadpřirozenými jevy, a schopnost barvitě vylíčit výjimečné lidské příběhy.
     Její knížky vydává nakladatelství BRÁNA.

 
Máte rádi tuto spisovatelku?
Četli jste od ní nějakou knížku, popř. chtěli by jste číst?
 
 

Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu a Goodreads.
 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!