neděle 15. března 2015

Knižní doporučení- spisovatelé a série

Mám tu dneska pro Vás dneska hromadu knížek. Doufám, že se Vám bude líbit tyto Knižní doporučení. Napište mi jestli se Vám to líbí a jestli to vůbec budete číst.

 



Nejdříve začnu se spisovateli.
 
1) John Green má nádherný styl psaní a pokud se chcete o něm dozvědět víc tak se mrkněte sem.
     Mám od něj vlastně 4. knížky a to:       
 Hvězdy nám nepřály
Hledání Aljašky
Paper towns
 

 
2) Jacqueline Wilsonová píše tragické události s dětma ve středním věku, jsou to nádherné příběhy, proto mm její knížky tolik ráda. A pokud se budete chtít dozvědět o ní něco víc tak kliknout sem. Nejlepší co mám jsou: Ilustrovaná máma, Holka na hlídaní (moje první knížka od ní), Nejlepší kamarádky. Mám od ní 9. knížek, ale na fotkách vidíte jen 8.:
Cukrová vata
Nejlepší kamarádky
Ilustrovaná máma
Pusinka (není na fotkách)
První slzy
Vadí nevadí
Kočičí mumie
Holka na hlídání

 



3)  Dawid Williams píše podivuhodné příběhy, kde se vyskytuje vždy nějaké dítě a k němu se přimotá zvláštní dospělí člověk. Všechny jeho knížky jsou úžasné, ale jeho poslední vydanou knížku jsem nečetla a předposlední knížka od něj my připadala přehnaná a byla to knížka Krysburger. Ale abychom se přesunuli dál, tak doma mám od něj jen 3 a  to:
Babička drsňačka
Kluk v sukních
Pan Smraďoch
 

 
 
Teď se přesunu na série.
 
1) Série Selekce, která ještě nevyšla celá. První díl Selekce je opravdu super a těším se na další 2 a to Elita a První.
Doma mám jen 1. knihu, což se dalo čekat:
 

 
 
2) Série, která nevím jak se jmenuje, já vím je to ostuda a stydím se za to. Jsou to knížky, které se jmenují podle toho, kolik je hlavní hrdince let a v tom daném věku se jí stávají různé věci, vlastně si píše deníček a kapitoly jsou po měsíci. Mám jen 3. díly, které jsou opravdu super. A to jsou:
Deset
Jedenáct
Dvanáct
 
 
 
3) Série Deník Mimoňky. Je už 8 dílů. Vlastně Deník Mimoňky je deník Nikki, která chodí do nové školy, tam má novou rivalku, nové kamarádky, nového kluka, který se jí líbí a novou kapelu. Opravdu si tuto sérii přečtěte! Mám jen 1 knížku a to 3. díl:
 Deník Mimoňky, příběhy netalentovaný pop hvězdy
 
 
Pokud Vás ještě něco zajímá, určitě napište a taky mi napište jaká knížka se Vám líbí, nebo jaká série, nebo spisovatel se Vám líbí, nebo naopak nelíbí.
 
 
 Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu.
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!