úterý 17. března 2015

Knižní doporučení- Kniha/E-kniha?

Je tu další knižní doporučení! A to je téma jestli Kniha/E-kniha? Na konci tohoto článku se dozvíte novinku!

 
Nejdříve, než Vám řeknu co je lepší si řekneme nějaké výhody knih a E-knih.

E-knihy:
 
  •  Jsou o čtvrtinu, nebo polovinu levnější, než normální knihy.
  • Jsou lehčí, než normální knihy.
  • vejdou se všude, hlavně to záleží, kde máte stáhnutou E-knihu.
  • A poslední bod. Můžete jich mít kolik chcete, ale pořád jsou stejně tlustý a mají stejnou váhu.
 
Normální knihy:
 
 
  • Mají nádherné obálky, na které si můžete šáhnout a nahmatat každou vyboulenou část.
  • Mohu je pořádně držet v ruce.
  • Mohu se na ní dívat každý den.
  • Nikdy mi nedojde baterka a můžu ji číst, jak dlouho chci.

Vybrala jsem od každého 4 body, aby jste si neřekli: ,,Jo, to je jasný". Mám víc ráda normální knihy.
    
 
Máte radši normální knihy, nebo E-knihy?
A budete se účastnit maratonu?
 

  Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!