pátek 20. března 2015

Co jsem si koupila #5 a mini unboxing

Koupila jsem si jednu E-knihu a jednu normální knížku a ta mi přišla dneska.



 
Začnu s balíčkem. Balíček byl opravdu moc hezky zabalený, byl v černém igelitu oblepený izolepou a zabalený byl ve dvou vrstvách.
 
 
 
Nejdřív jsem sundala 1. vrstvu a pak jsem jen odkryla knížku a vykoukla na mne zadní strana knížky. Někdo to už možná poznal tu knihu a je to: První stříbrná kniha snů od Kerstin Gierové!!!
                                                                         
 
 
 
A jako E-knihu tu mám Levandulový pokoj od Niny Geoge, která má nádhernou obálku.
 

 
 
 
Četli jste už nějakou z těchto knih? Líbila se Vám?
Chtěli by jste si nějakou přečíst, nebo pořídit?
 
Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu.
  

Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!