středa 11. února 2015

This or That book tag/ To a nebo To knižní tag

Vítám Vás na mém blogu, dneska mám pro Vás připravený tag.
      Podle mě nemusím nic vysvětlovat, protože tenhle tag všichni znáte, a jdeme na to!

Heard back X Paper back?
Za mě určitě Heard back.
 
fantasy knížka X knížka podle skutečných u událostí?
Spíše knížku podle skutečných událostí.
 
šťastný konec X smutný konec?
Určitě šťastný konec.
 
půjčovat si knihy X kupovat si knihy?
Když vím do předu, že je to nějaká super knížka tak si ji radši koupím, ale když si nejsem jistá tak si ji půjčím.
 
samotná kniha X série?
Série.
 
Harry Potter X Pán prstenů?
Nečetla jsem ani jednu a vůbec mě to neláká, ale viděla jsem Harryho Pottera a tak volím Harryho Pottera.
 
zoombíci X jednorožci?
Jednorožci (I love unicorns).
 
čtení s hudbou X čtení bez hudby?
Bez hudby určitě, protože se jinak nemůžu soustředit na knížku.
 
 
Napište mi jestli posloucháte u čtení písničky a pokud se Vám tag zalíbil klidně ho udělejte taky. 
 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!