pondělí 9. února 2015

Recenze: Dash&Lili kniha přání

 Mám tu pro Vás novou recenzi a to Dash&Lili kniha přání najdete jí i v tomto článku.
     Knížka mne velmi překvapila a nemohla jsem od ní odtrhnout oči, byla jako magnet.
 
Na pár minut zavřela oči, jen tak tam seděla, jako by
všechno kolem přestalo být důležité. Nevadilo mi, že se to tý-
kalo i mě samotného. Vypadala, jako by potřebovala na chvil-
ku vypnout, a já jí tu chvilku chtěl dopřát.

 
Ale na druhou stranu mě i zklamala a to z toho důvodu, že konec byl náhlí a tak pevně doufám, že bude další pokračování. Další co mě zklamalo i když to je jen blbost, ale když otočíte knížku a přečtete si  čem to je a na konci je napsaný něco o broukovi a nenajdete to nikde v knížce tak to docela naštve.
     Knížka byla jak romantická tak i vtipná a moc se mi líbila, určitě doporučuji a dávám 9/10 bodů.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!