sobota 21. února 2015

Emoji book tag

Ahoj,
dneska tu je tag, který ještě podle mne nevyšel v češtině, dejte mi vědět pokud by jste o tom něco věděli.
      O CO SE JEDNÁ?
 
  • vyberete si 5 smajlíků, které nejvíce používáte, nebo jsou vašimi nejoblíbenějšími
  • vysvětlíte jak na Vás dotyčný smajlík působí a proč
  • a ke každému smajlíku přiřadíte jednu knihu


 1. smajlík
Mám ho nejradši, protože ukazuje lidem co mám strašně ráda.
K němu jsem si vybrala mojí nejoblíbenější knížku a to Hvězdy nám nepřály.
2. smajlík
Tohohle smajlíka používám hodně často a to z toho důvodu, že mi každou chvíli někdo pošle vtipnou větu a já odpovím tímto smajlíkem.
K tomuto smajlíku musí patřit nějaká hodně vtipná knížka a tou je Pekáč buchet (recenze)
 
 
3. smajlík
Tento smajlík je takový zaláskovaný, moc ho nepoužívám, ale je jeden z mých oblíbených.
A to by chtělo nějaký román. vybrala jsem Můj život u sousedů, který momentálně čtu.


 
 
4. smajlík
Tento smajlík na mne působí negativně. Jako kdyby říkal ,,No vidíš vybrala sis špatně"
Takže nějaká knížka, která se mi nelíbila a ostatním ano. A tou je Rudá jako rubín.

 
 
 
 
5. smajlík
Pátý a poslední smajlík je jako super, ale zase ne úplně nejlepší, ale ne zase úplně nejhorší, prostě něco mezi.
Vybrala jsem knížku Jedenáct.




 
To je dneska ode mne vše. Napište mi jaký chcete další článek a jestli víte o tom jestli je tento tag už i v češtině.
 
 
Ahoj!!!!!
 








Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!