sobota 28. února 2015

Co jsem si koupila #4

Mám tu pro Vás na ukázání 2cnové knížky.

 

1. Je knížka Fangirl. Je červená se zelenými nápisy, ale bývá to obráceně.
2. Je knížka s názvem ,,Pushen Já, košišta. Je to nejroztomilejší knížka na světě. Nevím jestli na ní mám udělat recenzi, protože je plná obrázků. Ale pokud budete chtít, tak ji klidně udělám.
















 Jsem na horách, tak tu nebudou týden žádné příspěvky.



 Určitě mi napište a nebojte se toho.
Jsem ráda za každý komentář, vzkaz a odběr.
Samozřejmě mě nezapomeňte sledovat na Instagramu.
 
 
 
 
 

2 komentáře:

  1. Ahoj! :D Pusheen..Ta kniha,juj dlouho jsem přemýšlela jestli si jí mám pořídit,ale nakonec jsem si jí nekoupila.Recenzi klidně udělej,protože jsem zatím nikde neviděla recenzi na knihu,možná je,ale narazila jsem na tvůj článek.:) Tak jí udělej , protože chci vědět jaká je ta kniha :)

    OdpovědětVymazat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!