pondělí 12. ledna 2015

Sbírka záložek

Krásné pondělí!
Jsem šílená do sbírání záložek a tak jsem Vám chtěla ukázat co mám za záložky a něco k nim říct.
Pár mi jich bude asi chybět, protože budou založený v knížkách. A ještě chci říct, že mi nezáleží jak vypadají, ale jak jsou velké a jak mi sedí do určité knížky.

Záložky skladuji v krabičce od čínského čaje. Krabička má nádherné detaily.  




 A teď už k obsahu. Budu to brát od shora z leva.
První záložka je vyrobená od jedné kamarádky mé babičky.
Druhá záložka je s 5Angeles a tu mám pěkně dlouho a ani nevím kde jsem k ní přišla.
Třetí jsem dostala v divadle na plakátku.
Čtvrtá záložka je jedna z mích oblíbených. Dostala jsem na výletě, když jsme byli na Starých hradech.
Pátou záložku jsem si koupila v planetáriu. Je s anglickými popiskami a jsou na ní planety a je 3D.
Šestou mám od letních prázdnin a je fakt super je koková a je na ní Rio de Janeiro. Pořídila jsem si ji v knihkupectví.
Sedmou mám z první třídy od Paní učitelky.
Osmou ani nevím kde jsem ji vzala a je s Witch.
Devátou jsem dostala od ségry, kterou pomalovala, když byla malá.
Desátou jsem dostala k nákupu v papírnictví. Je s Hurvínkem
Jedenáctou, dvanáctou a třináctou jsem si vzala v knihovně. Jsou to tři záložky ze Stmívání. A na fotce jsou na sobě.
Čtrnáctou jsem si objednala ze stránky hobby bijoux.
Patnáctou jsem dostala od babičky je s ptáčkem a korálky na konci.


Takhle vypadá krabička zevnitř a jsou tam papírky o různých věcí. A ty si dávám do knížek, které mne přestali bavit a budu si je chtít přečíst třeba až za rok.

Na konec Vám chci poděkovat, že navštívilo můj blog přes  přes 70 lidí :-).






Žádné komentáře:

Okomentovat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!