sobota 24. ledna 2015

Recenze: Papírová města

 Konečně je tu první recenze!
Papírová města od Johna Greena mě po 100 stránkách začala bavit. Četla jsem je neustále a když přišla poslední kapitola strašně mne mrzelo, jako u skoro každé knihy že už je konec, ale zase jsem věděla, že se dozvím jak to skončí a taky jsem věděla, že jak to skončí tak to skončí dobře. Aabych to shrnula knížka mne překvapila a doporučuji.
Ohodnotím 8/10 bodů

Nestačí jen ji vidět nebo slyšet.
Abych našel Margo Rothovou Spiegelmanovou, musím se stát Margo Rothovou Spiegelmanovou.
 
V této knížce je spousta nádherných citátů, ale mě se líbí nejvíc tento a taky mi zůstal v hlavě. Nebudu je všechny vypisovat, ale z každé knížky Vám napíšu jeden.
      A pokud budete chtít budu dělat i recenze knížek z knihovny a taky klikněte pokud se budete chtít podívat na outfit k této knížce.



5 komentářů:

  1. Knížku jsem nečetla, ale brzy se na ni chystám :) Snad se mi bude taky líbit :) Pěkný outfit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujímavá recenzia, škoda že táto kniha nespadá do "môjho" žánru :/ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I když nespadá do tvého žánru, tak by sis měla tuto knihu přečíst, aspoň si ji od někoho půjčit, určitě tě velice překvapí :-)

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat

Napište mi určitě komentář! Strašně mně to potěší a vykouzlí tak na mé tváři veliký úsměv!!